تصادف مرگبار در جاده بیضا 

تصادف مرگبار در جاده بیضا 
   
تصادف مرگبار در جاده بیضا  |||| ||||

برخورد خودروی پژو 405 با وانت پیکان در جاده بیضا یک فوتی و سه زخمی بر جای گذاشت.

 
به گزارش راستین آنلاین  شهروندان ساعت 22:23 دقیقه شب گذشته در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، وقوع این حادثه را اطلاع دادند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 8 و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در ابتدای جاده بیضا اعزام كرد.
 
براساس گزارش این حادثه: یک خودروی سواری پژو 405 به علت نامعلومی با یک دستگاه وانت پیکان به شدت برخورد کرد و در ادامه هر دو خودرو پس از منحرف شدن از مسیر اصلی در حاشیه جاده واژگون شدند.
 
شدت تصادف به حدی بود که بنا به اظهار عوامل اورژانس، یکی از سرنشینان خودروی 405 که جوانی 20 ساله بود، در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد.
 
دیگر سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ شامل دو جوان با میانگین سنی 22 سال براثر این حادثه رانندگی به شدت دچار آسیب دیدگی شدند که هر دو توسط نیروهای آتش نشانی از اتاقک خودرو خارج و جهت انجام معاینات اولیه و یا اعزام به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
 
آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودروها، با استفاده از ابزار مخصوص نجات ، راننده 40 ساله وانت پیکان را نیز که در داخل اتاقک آن و در میان آهن های در هم پیچیده محبوس شده بود رها کرده و به بیرون از خودرو و آمبولانس اورژانس انتقال دادند.
تیم امدادی در ادامه به ایمن سازی صحنه تصادف و انتقال خودروها به حاشیه امن جاده، پرداختند.
 
علت بروز این حادثه هم اکنون توسط پلیس راهور منطقه در حال بررسی است.
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
367 کلیک ها  دوشنبه, 11 اسفند 1399 13:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا