فراخوان کنگره بین المللی شعر غدیر در شیراز

فراخوان کنگره بین المللی شعر غدیر در شیراز
   
فراخوان کنگره بین المللی شعر غدیر در شیراز |||| ||||

فراخوان کنگره بین المللی شعر غدیر در شیراز اعلام شد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین احمدی مدیر بنیاد غدیر استان فارس صبح امروز در نشست خبری این کنگره گفت: همزمان با ایام ولادت امیر مومنان حضرت علی علیه السلام فراخوان دومین سال برگزاری کنگره شعر غدیر اعلام می شود.
 
 وی در ادامه گفت: پس از برگزاری موفق این کنگره در سال نخست به صورت ملی و با محوریت شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، تصمیم گرفتیم با تقویت زیرساخت ها و بهره گیری از ظرفیت های موجود شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و ادب ایران اسلامی، در سال آینده این کنگره را به صورت بین المللی برگزار کنیم.
 
مدیر بنیاد غدیر استان فارس در انتها گفت: از همه اصحاب فرهنگ، ادب و شعرای ملی و بین المللی جهت حضور در این کنگره و ارسال اثر دعوت می کنیم.
 
همچنین مصطفی مشفقیان معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این نشست خبری گفت: امیدواریم کنگره بین المللی شعر غدیر نیز که با همکاری این نهاد و بنیاد بین المللی غدیر برگزار می‌شود، همانند دیگر رویدادهای ادبی فاخر شیراز همچون شب شعر عاشورا به یک رویداد فرهنگی جریان‌ساز و موج آفرین در سطح کشور تبدیل شود. 
 
او افزود :امیدواریم با برگزاری این کنگره شاهد خلق آثار ماندگار و بدیع در این زمینه باشیم و بتوانیم به واسطه این کنگره، به تبیین بهتر مناقب و فضائل امیر مومنان علی(ع) با زبان شعر و ادب بپردازیم.
 
مشفقیان اضافه کرد : از شعرا، ادیبان و فرهنگ‌وران داخل و خارج کشور دعوت می‌کنیم تا مورخ ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ آثار خود را در بخش‌های: شعر کلاسیک، شعر نو و سپید، ترانه و سرود و شعر کودک به صورت فایل پیوست شده به رایانامه‌ی
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ارسال کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
641 کلیک ها  یکشنبه, 10 اسفند 1399 17:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا