• مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

تخریب تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت 

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تخریب ۹ مورد حصار کشی باغ شهری و ایجاد فونداسیون در این شهرستان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین عزیز رحیمی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز در پی گشت ویژه حفاظت اراضی کشاورزی شناسایی شده اند، اظهار کرد: با پیگیری های اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی و با همکاری، دادگستری، دادستانی، فرماندهی نیروی انتظامی و اداره ی راهداری و حمل و نقل و با اخذ مجوز و حکم مراجع قضایی دستور تخریب این ساخت و سازها صادر شد.
 
او گفت: عملیات تخریب در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان اداره امور اراضی انجام شد.
 
 رحیمی با بیان اینکه روند شناسایی و اعمال قانون ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: به زودی در بخش های سیدان، درودزن و کامفیروزهای شمالی و جنوبی نیز تعداد زیادی کاربری غیر مجاز تخریب خواهد شد.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد خواهد شد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را با جدیت پیگیری می کند، از عموم مردم و کشاورزان در خواست کرد، قبل از هر گونه ساخت و ساز با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی به منظور اخذ مجوز های لازم اقدام کنند. 
 
 وی ضمن هشدار به افراد سودجو که اقدام به تفکیک و قطعه بندی غیر قانونی زمین ها کشاورزی و باغ ها می کنند، تاکید کرد: مردم فریب اینگونه افراد را نخورند زیرا هیچ گونه مجوزی برای تفکیک و قطعه بندی، از سوی هیچ اداره ای صادر نخواهد شد.
 
رحیمی ابراز کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه تغییر کاربری ها در زمین های کشاورزی و باغی با سامانه ۱۳۱ امو اراضی استان تماس بگیرند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
410 کلیک ها  چهارشنبه, 06 اسفند 1399 12:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا