فارس ، پیشتاز در اجرای طرح نظارت بر مصرف بهینه گاز

فارس ، پیشتاز در اجرای طرح نظارت بر مصرف بهینه گاز
   
فارس ، پیشتاز در اجرای طرح نظارت بر مصرف بهینه گاز |||| ||||

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت : استان فارس با تشکیل ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی از سال ١٣٩۶ ،پایش و رصد مصرف گاز ساختمان‌های اداری، نهادها، سازمان ها، صنایع و مراکز عمومی و انجام بازرسی‌های دقیق فنی با استفاده از دستگاه های دیجیتال و نیروهای متخصص، همچنان و در سومین سال پیاپی ، پیشتاز طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز در کشور است. 

 
به گزارش راستین آنلاین به گفته غلامعباس حسینی طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز با هدف پیگیری اجرای بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهوری به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسه‌ها و شرکت‌های دولتی مبنی بر لزوم رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز در راستای جلوگیری افت فشار و استمرار جریان گاز اجرا شده است.
 
در این طرح ملی، تیم های کارشناسی کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی به‌صورت مستمر، مقدار و نحوه مصرف گاز و موتورخانه ها را رصد و تذکرات لازم، راهکارهای مصرف بهینه، صرفه‌جویی و مدیریت این نوع از انرژی را ارائه کردند. 
 
در طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز که هرساله از نیمه دوم سال در استان اجرایی شد، از 27 هزار و 610 ساختمان، بازرسی و برای هزار و 807 ساختمان به دلیل رعایت نکردن حداقل یکی از مفاد بخشنامه، اخطار کتبی صادر شد.
 
همچنین جریان گاز ۷۸۹ مشترک متخلف نیز به دلیل بی توجهی به اخطارها قطع شد.
تجهیز تیم‌های بازرسی به دماسنج‌های دیجیتال برای افزایش دقت در پایش، تغذیه محتوایی و موثر فضای مجازی، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین بهینه سازی مصرف گاز به ویژه در زمان افزایش شیوع کرونا، توزیع بروشور، پوستر و افزایش آگاهی مردم، از دیگر اقدامات ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه در شرکت گاز استان فارس است .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
365 کلیک ها  چهارشنبه, 06 اسفند 1399 11:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا