امداد رسانی گروه جهادی مصباح‌الهدایه سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز در سی‌سخت

امداد رسانی گروه جهادی مصباح‌الهدایه سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز در سی‌سخت
   
امداد رسانی گروه جهادی مصباح‌الهدایه سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز در سی‌سخت |||| ||||

گروه جهادی مصباح‌الهدایه از سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز در سی‌سخت مشغول امدادرسانی به زلزله‌زدگان است.

 
به گزارش راستین آنلاین یکی از این گروه‌های جهادی که از ساعات اولیه زلزله خود را به منطقه رساند و اقدام به پخت غذای گرم کرده، گروه جهادی مصباح‌الهدایه از ناحیه محمد رسول الله (ص) است.
 
 
این گروه که به گفته اصغری از پنجشنبه گذشته همراه با گروه جهادی شهید جاویدی که در محله سنگ سیاه شیراز فعالیت دارند، در منطقه سی‌سخت حضور یافتند، پس از بازدید از روستا و خرابی‌های ناشی از زلزله، به اردوگاه نور سپاه فتح کهکیلویه میرن و آنجا آشپز خونه را که مقدار خیلی کمی آسیب دیده بود را سرپا میکنند و شروع به پخت غذا برای نیروهای امدادی و مردم آسیب‌دیده کردند.
 
مدیر این گروه جهادی ادامه داد: روز بعد مشغول اقدام به بازدید بیشتر از منطقه و بررسی وضعیت خانواده‌های آسیب‌دیده برای اولویت‌بندی کمک‌های امدادی کردند.
 
وی تأکید کرد: به‌دلیل نبود نیروی کافی، بیشتر مشغول آشپزی و کار در آشپزخانه جهته پخت غذای گرم برای امدادگران و مردم آسیب‌دیده هستیم. هزینه‌های برنامه‌های پخت و آشپزی از طریق کمک‌های مردمی و سپاه فتح استان کهگیلویه تامین می‌شود.
 
 گروه جهادی مصباح‌الهدایه وابسته به پایگاه حضرت بقیه‌الله (عج) و کانون فرهنگی مذهبی مصباح‌الهدایه، سال 97 با یک اردوی جهادی در شهرک قصرقمشه و کمک در ساخت یک منزل مسکونی متعلق به خانواده بی‌بضاعت شروع بکار کرد و کار خود را با کمک‌رسانی در سیل پل‌دختر و اهواز و فرستادن کمک‌های مردمی برای آنها، عملیات‌های ضدعفونی متعدد در زمان کرونا، آماده‌سازی بسته‌های معشیتی در چند مرحله و تعامل با گروه جهادی شهید جاویدی در محله سنگ سیاه شیراز، کمک در بازسازی حرم مطهر امامزاده سید حسین ادامه داده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2066 کلیک ها  سه شنبه, 05 اسفند 1399 19:52
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا