• معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات:

هر زمان که نقد می شنویم یعنی در انجام وظایف خود بی تفاوت نبوده ایم

هر زمان که نقد می شنویم یعنی در انجام وظایف خود بی تفاوت نبوده ایم
   
هر زمان که نقد می شنویم یعنی در انجام وظایف خود بی تفاوت نبوده ایم |||| ||||

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای تخصصی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان فعالیت دولت توسعه ارتباطات را در کشور دنبال می کند تاکید کرد: اگر نقدی در راه خدمت و انجام وظایف بر ما وارد شود بدان معنی است که در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده ایم و تلاش می کنیم تا روز آخر دولت در اجرای امور مردم خللی ایجاد نشود.

 
به گزارش راستین آنلاین  ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یازدهمین جلسه شورای مدیران بخش ICT استان فارس گفت: وقتی که در حوزه ارتباطات در مورد زیرساخت ارتباطی صحبت می کنیم این موضوع به تنهایی به همین زیرساخت ختم نمی شود و وقتی که فردی با تلفن همراه خود کار می کند اتفاقاتی که روی این گوشی اتفاق می افتد حتی اگر شرکت توسعه دهنده سیستم عامل تلفن همراه به علت مشکل فنی ایرادی بر کارش وجود داشته باشد این مشکل از چشم وزارت ارتباطات دیده می شود که این موضوع از نگاه مردم عام تا حدودی عادی است.
 
وی افزود: این موضوع کار وزارت ارتباطات را سخت می کند و هر چقدر هم که ما تلاش کنیم طبیعتاً حجم تقاضا و نیاز مضاعف خواهد شد و در بهترین حالت می توانیم این موارد را مدیریت کنیم و هیچگاه از ما تقدیر نخواهد شد اما وجه دیگری هم جریان دارد و آن این است که تلاش هایی که در حال انجام است باید بپذیریم با همین نگاه نقدهایی را متوجه ما می کند.
 
هاشمی تاکید کرد: آنجایی که شما نقد می شنوید یعنی در حال رقم زدن اتفاقی هستید و در غیر این صورت، کسی که کار نمی کند نقد هم برایش موضوعیتی پیدا نمی کند پس اگر در کلیت قضیه ما را نقد می کنند برآشفته نشویم و باعث نشود در عزمی که برای انجام امور حوزه داریم نقصانی ایجاد شود.
 
معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینکه می گویند ماه های پایانی دولت است موضوعی نیست که ما در وزارت ارتباطات به آن فکر کنیم و با توجه به تخصصی بودن امور در وزارت ارتباطات و تفکر حاکم، جایی برای ورود ابعاد سیاسی در این بخش وجود ندارد و تا روز پایانی خللی در خدمت رسانی در حوزه ارتباطات کشور ایجاد نخواهد شد.
 
وی اظهار کرد: گاهاً اپراتورهای مختلف درخواست افزایش در تعرفه خدمات مورد ارایه را دارند اما این موضوع ساده ترین راهکار برای حل یک مشکل است و اگرچه در شرایط تحریم های اقتصادی سختی و پیچیدگی های زیادی وجود دارد اما باید به سمتی حرکت کنیم تا با افزایش بهره وری، مدیریت هزینه را انجام دهیم تا اجرای امور تسهیل شود و با استفاده از ظرفیت های موجود و با تعامل مثبت به بهترین شکل کار را پیش ببریم و اگرچه این مهم در کلان ساده اما در اجرا به شدت دشوار است و اگر در حوزه های تخصصی ورود کنیم با تلاش مضاعف در نهایت توفیق لازم حاصل می شود.
 
مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقدامات شاخص صورت گرفته در دو حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت های یازدهم و دوازدهم و همچنین میزان پیشرفت مصوبات سفر خردادماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وضعیت پروژه ها ارایه کرد و در پایان مدیران واحدهای تابعه وزارت در استان هر کدام مسائل و مشکلات مبتلا به واحدهای متبوع را مطرح کردند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
565 کلیک ها  شنبه, 02 اسفند 1399 09:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا