فارس دارای بیشترین رشد کشوری در استفاده از شبکه شاد

فارس دارای بیشترین رشد کشوری در استفاده از شبکه شاد
   
فارس دارای بیشترین رشد کشوری در استفاده از شبکه شاد |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه در استفاده از شبکه شاد بیشترین رشد را در کشور داشتیم که این مساله حاصل حسن توجه و تلاش روسای ادارات سراسر استان است.

به گزارش راستین آنلاین  فرهاد اسماعیلی در دهمین گفتگوی زنده با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات اموزش و پرورش سراسر استان گفت: خوشبختانه برای اولین بار در کشور نتایح آزمون تیمز و پرلز مورد توجه دولت قرار گرفت و قرار شد اقدامات مداخله در خصوص ارتقا کیفیت آموزشی در کشور صورت پذیرد که در استان فارس به صورت ویژه و عملیاتی به این مساله توجه خواهد شد.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه مسایل تربیتی به صورت پیوسته و آرام نتایج خودشان را نشان می دهند گفت: آموزش و پرورش استان در چند سال اخیر موفقیت های بی نظیری را کسب کرده است و در بیشتر شاخص ها توانسته حایز مقام های کشوری شود.


اسماعیلی با بیان اینکه در یازدهم شهریور که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان به المپیادهای دانش آموزی تاکید ویژه ای داشتند افزود: استان فارس در سال جاری در حوزه المپیاد ها خوش درخشید به طوری که از هر 3 و نیم مدال یک مدال متعلق به دانش آموزان فارسی بود.

وی با اشاره به اینکه اولین دبیرخانه کشوری سند تحول بنیادین را در فارس راه اندازی کردیم گفت: با انجام مطالعات طولی بحث هویت دانش آموزان در سند تحول بنیادین مد نظر قرار گرفت و به این نتیجه ختم شد که یکی از دلایل اصلی فرار نخبگان از کشور نداشتن احساس تعلق و ریشه در این کشور است.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: یکی از کارهای مهم تربیتی ما همکاری با حوزه علمیه در خصوص بازشناسی هویت ایرانی- اسلامی به کودکان و دانش آموزان است که از هفته آینده کار را آغاز خواهیم کرد و انتظار همکاری ویژه  روسای ادارات مناطق و نواحی در این زمینه را داریم.


اسماعیلی با بیان اینکه سهم استان فارس در جذب نیروهای پیش دبستانی در سال گذشته یکهزار و 302 نفر بوده، گفت: در بحث پیش دبستانی ها نیز باید گفت آن دسته از افراد شاغلی که دارای کد پرسنلی هستند قطعا در آموزش و پرورش استخدام خواهند شد و  دلیل امتیاز بندی این گروه از افراد به خاطر ظرفیت مشخص و تعریف شده ای است که هرسال برای جذب نیرو در آموزش و پرورش وجود دارد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1081 کلیک ها  جمعه, 01 اسفند 1399 11:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا