• رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز: 

در انتخابات پیش رو، مولفه های سلامت، امنیت، رقابت مدنظر باشد

در انتخابات پیش رو، مولفه های سلامت، امنیت، رقابت مدنظر باشد
   
در انتخابات پیش رو، مولفه های سلامت، امنیت، رقابت مدنظر باشد |||| ||||

  با آغاز فعالیت جریان ها و تشکل های سیاسی، شور و نشاط انتخاباتی در حال شکل گیری است.

 
به گزارش راستین آنلاین ستاد انتخابات شهرستان شیراز به ریاست محمدرضا امیری فرماندار شیراز و با حضور روسای کمیته های ستاد و روسای مراکز انتخاباتی شهرستان تشکیل جلسه داد.
 
فرماندار شهرستان شیراز در این نشست: در انتخابات سال گذشته، با تدبیر و برنامه ریزی شایسته ستاد انتخابات شهرستان شیراز و همت و تلاش روسای مراکز انتخاباتی، شاهد برگزاری انتخاباتی درخور شان کلانشهر شیراز در ۶۸۶ شعبه اخذ رای بودیم که جای تقدیر دارد.
 
در انتخابات پیش رو، مولفه های سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات همواره مدنظر است که البته موضوع مهم دیگری که در دستور کار قرار دارد *ایمنی رای دهندگان و دست اندرکاران انتخابات* در شرایط شیوع بیماری کروناست.
 
مشارکت حاصل رقابت معنادار و قابل قبول است* و اخیرا شاهد هستیم که با آغاز فعالیت جریان ها و تشکل های سیاسی، شور و نشاط انتخاباتی در حال شکل‌گیری است. در همین راستا از مسئولین مراکز و نهادهای تأثیرگذار و همچنین گروه‌های سیاسی، احزاب و تشکلها انتظار می رود با اتخاذ رویکردهای مناسب در تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، فعالانه گام بردارند.
 
 ما حقوق داوطلبین را مانند رای مردم، حق الناس می دانیم* و *وظیفه خود می‌دانیم از حقوق داوطلبین نیز همچون آرای مردم، دفاع و صیانت کنیم.
 
 ستاد انتخابات شهرستان شیراز و کمیته های مرتبط در فرمانداری شیراز تشکیل شده و ارتباط با دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان برقرار است. 
 
 در خصوص تشکیل هیئت های نظارت، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، در سطح ملی و استانی ابلاغ شده ولیکن منتظریم هیئت نظارت شهرستان نیز معرفی شوند که با معرفی هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و همچنین هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهرستانی، آمادگی کامل برای آغاز فرایند انتخابات که از ۱۸ اسفندماه با دستور وزیر محترم کشور کلید خواهد خورد، وجود دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
492 کلیک ها  چهارشنبه, 29 بهمن 1399 18:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا