نقش مهم پویش انرژی‌ _ همدلی در نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف انرژی

نقش مهم پویش انرژی‌ _ همدلی در نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف انرژی
   
نقش مهم پویش انرژی‌ _ همدلی در نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف انرژی |||| ||||

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: پویش «انرژی‌ _ همدلی» که با هدف مشارکت همه مردم و خانواده ها اجرا می‌شود، می تواند نقش مهمی در نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف انرژی و ایجاد ارزش برای مصرف بهینه ایفا کند .

به گزارش راستین آنلاین احمدرضا خسروی افزود: مشترکان در این پویش به صورت انفرادی و گروهی مشارکت می‌کنند و کاهش ۱۰ ‌درصدی مصرف انرژی (برق و گاز) از اهداف این پویش در فاز اول و مقطع زمانی فعلی در فصل زمستان سال جاری است.
 
وی با تشریح پويش سراسری انرژی_همدلی افزود: اين پويش به صورت ملي راه اندازي شده و با هدف تشويق تمامی مشترکان و شهروندان با هدف کاهش مصرف انرژي نسبت به دوره مشابه سال قبل برنامه‌ريزي شده است. وی به روش شرکت در این رقابت اشاره کرد و افزود: ارسال پیامک برای مشترکان (توسط شرکت‌های توزیع)، نصب سامانه برق من، وارد شدن دراین سامانه، ثبت شناسه قبض و شرکت در این پویش ، از مراحل ورود به این بخش رقابتی این پویش است.
 
وی اظهارداشت: مردم شریف استان فارس می‌توانند با نصب سامانه «برق من» علاوه بر اینکه از خدمات شرکت توزیع برق به صورت غیرحضوری بهره‌مند می‌شوند با پاسخگویی به سوالات و رعایت نکات مدیریت مصرف انرژی به پویش« انرژی_همدلی »بپیوندند و با نصب این سامانه در قرعه کشی هر شب ۱۰ دستگاه تبلت شرکت کنند.
 
خسروی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از ابتدای شروع فصل سرما با اقدامات مهمی همچون اشاعه مطالب مهم آموزشی مدیریت مصرف انرژی در فضای مجازی استان،برگزاری مسابقه، کشف و ضبط مراکز رمز ارز غیرمجاز، جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز ، تعدیل روشنایی معابر و همکاری مشترکان اداری، صنعتی ، کشاورزی ، تجاری و ... نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی داشته است.  
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
910 کلیک ها  سه شنبه, 28 بهمن 1399 12:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا