آگاه سازی اجتماعی در کنترل پدیده اعتیاد موثر است

آگاه سازی اجتماعی در کنترل پدیده اعتیاد موثر است
   
آگاه سازی اجتماعی در کنترل پدیده اعتیاد موثر است |||| ||||

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: آگاه سازی اجتماعی و حرکت هدفمند و برنامه ریزی شده در جهت رشد و تعالی فکری کودکان و نوجوانان در بحث قبح مصرف مشروبات الکلی و استفاده از آموزه های دینی در کنترل پدیده اعتیاد به الکل و کاهش سرعت گرایش به مصرف مشروبات الکلی موثر می باشد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، کیوان نیازی در اولین جلسه کمیته استانی پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی اظهارداشت: برای کنترل وکاهش آمارمعتادان به مشروبات الکلی نیاز مبرم به هم افزایی دستگاههای متولی وپرهیزاز موازی کاری ؛جهت حصول به نتیجه مطلوب وحرکت درجهت اهداف سندملی جدید پیشگیری وکاهش مصرف مشروبات الکلی می باشد.
وی تصریح کرد: نیاز جدی به آسیب شناسی بومی نو، در بحث پدیده رو به رشد اعتیاد به مصرف الکل یا مصرف تفننی مشروبات الکلی می باشد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به این که آمار فزاینده موجود در خصوص درصد ابتلا به اعتیاد مشروبات الکلی در جامعه از ناکارآمدی روش های پیشگیری که تاکنون استفاد شده است سخن می گوید.
نیازی ادامه داد: نیاز به ابتکارعمل، شناخت موضوع و ضروت تعریف جایگزین و برنامه ریزی جدی و موثر جهت آگاه سازی عمومی و ممانعت از قبح شکنی با ورود جدی تر دستگاه قضا و برخورد با عاملان و سازندگان و توزیع کنندگان و اطلاع رسانی مستمر از نحوه برخورد با این قشر به عنوان راهکارهای بازدارنده در گرایش به تامین و توزیع مشروبات الکلی می باشد.
وی از کلیه دستگاه های متولی خواست ضمن اقدام فوری به آسیب شناسی و برنامه ریزی موثر در جهت کاهش این پدیده در راستای اجرای اهداف برنامه ۵ ساله حرکت نمایند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
549 کلیک ها  دوشنبه, 27 بهمن 1399 19:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا