• توسط مددجویان کمیته امداد فارس صورت می گیرد

تولید سالیانه 18000 متر مربع فرش و گلیم

تولید سالیانه 18000 متر مربع فرش و گلیم
   
تولید سالیانه 18000 متر مربع فرش و گلیم |||| ||||

از سال 96 تاکنون، 61000 متر مربع فرش و گلیم توسط مددجویان کمیته امداد فارس تولید وبافته شده است. این تولیدات از این پس با عنوان برند احسان که به ثبت جهانی رسیده است، عرضه می شوند.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیر کل امداد فارس در آیین معرفی برند فرش احسان که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: این برند به صورت رسمی در تاریخ 30 دی ماه امسال توسط رییس کمیته امدا کشور رونمایی شده است. نشان احسان به عنوان اولین علامت جمعی فرش با ذینفعی مددجویان کمیته امداد در کشور است که با همکاری مرکز مالکیت معنوی قوه قضاییه و ثبت سازمان جهانی مالکیت معنوی به کمیته امداد اعطاء شد.
وی با اشاره به نقش عمده کمیته امداد در اشتغال کشور افزود: کمیته امداد به عنوان دستگاه پیشرو در هدفمندی و پایداری اشتغال برای جامعه هدف خود با استفاده از ثبت علامت جمعی احسان اقدام کرده است.
 
مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه این پروژه تا 5 سال تحت حمایت سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این علامت در طبقات مختلف کالا و خدمات برای برنامه های آتی این نهاد در سطح ملی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 35 راهبر شغلی در زمینه تولید فرش و گلیم با کمیته امداد فارس همکاری می کنند اضافه کرد: از سال 96 تاکنون 61000 مترمربع فرش و گلیم به ارزش 350 میلیارد ریال توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امدا فارس تولید شده است. 
 
بذرافشان یادآور شد: در حال حاضر 3200 نفر مددجوی بافنده فرش و گلیم در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که سالیانه 18000 متر مربع فرش و گلیم تولید می کنند.
 
مدیر کل امداد فارس در پایان گفت: تمامی نفع این علامت در ارتقا کسب و کار و تجاری سازی کالای تولیدی در سطح ملی و بین المللی برای جامعه تحت حمایت بوده و می توان یکی از گام های اساسی در رشد سطح شغلی کارآفرینان امداد به شمار می رود.
انتهای پیام
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
658 کلیک ها  یکشنبه, 26 بهمن 1399 09:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا