افتتاح بیش از 40 پروژه /بهره برداری زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی و بوستان کوهستانی سایه در شیراز 

افتتاح بیش از 40 پروژه /بهره برداری زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی و بوستان کوهستانی سایه در شیراز 
   
افتتاح بیش از 40 پروژه /بهره برداری زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی و بوستان کوهستانی سایه در شیراز  |||| ||||

  مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از افتتاح ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین حمید جورکش ضمن برشمردن پروژه های مختلف عمرانی، تفریحی، فرهنگی و خدماتی که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود، افزود: امروز سه شنبه ۲۱ بهمن، دو پروژه شاخص زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی و بوستان کوهستانی سایه با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور افتتاح می شوند.

وی در خصوص زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی گفت: این زیرگذر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در تقاطع بولوار امیرکبیر و بزرگراه مهندسین احداث شده است. همچنین فاز نخست تقاطع استاد بهمن بیگی در تابستان سال جاری توسط شهرداری شیراز افتتاح شد.

 مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز هدایت مستقیم وسایل نقلیه سنگین از ورودی جاده بوشهر به طرف کمربندی، تکمیل رینگ پیرامونی شهر و تقسیم ترافیک در ورودی جنوب غرب شهر را از اهداف احداث این پروژه برشمرد.

جورکش افتتاح بوستان سایه را در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی شرق شیراز عنوان کرد و گفت: این بوستان به مساحت ۹.۵ هکتار و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شمال بولوار رسول اعظم (ص) جنب بوستان نماز واقع شده است.

وی یکی از ویژگی های مهم بوستان سایه را مناسب سازی آن برای معلولین و جانبازان محترم دانست و خاطرنشان کرد: در این بوستان چهار هکتار فضای سبز، آبنما، آبشار و دریاچه مصنوعی اجرا شده است و جز بوستان های دوستدار کودک محسوب می شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: همچنین به دلیل کوهستانی بودن در این پارک امکاناتی چون اسلک لاین، زیپ لاین و صخره نوردی زیر نظر هیات صخره نوردی استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به سایر پروژه ها که به صورت همزمان افتتاح می شوند، افزود: پارک ترافیکی بوستان مادر، پارک ریاضی و نجوم، بهسازی محلات، نورپردازی تقاطعات، منظر فضای سبز خلیج فارس، فضای شهری عدالت و ... از جمله این پروژه هاست.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز همچنین از اجرای ۲۵ برنامه نورافشانی و آتش بازی در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: در شهرک گلستان – میدان غدیر، پل جهاد ، پل معالی آباد ، پیست اسکیت چمران، میدان معلم ، میدان والفجر ، درب اصلی باغ جنت ، باغ عفیف آباد ، چهارراه ملاصدرا، میدان پارسه ، خیابان عادل آباد ، بوستان هاشمی ، شیشه گری ، شاهچراغ، دروازه کازرون ، میدان گاز، دروازه قرآن ، پل کابلی ، شهرک سعدی ، پل غدیر ، میدان فرصت شیرازی، بوستان سایه، تقاطع استاد بهمن بیگی و شهرک دوم میانرود با رعایت پروتکل های بهداشتی و تاکید بر عدم تجمع شهروندان مراسم نور افشانی اجرا می شود. این مراسم بدون حضور فیزیکی و تجمع و فقط جهت ایجاد امید و روحیه شور و شعف و شادی شهروندان صورت میگیرد.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
963 کلیک ها  سه شنبه, 21 بهمن 1399 11:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا