آغاز به کار مراکز مثبت زندگی در شهرستان مهر/ ایجاد اشتغال برای افراد

آغاز به کار مراکز مثبت زندگی در شهرستان مهر/ ایجاد اشتغال برای افراد
   
آغاز به کار مراکز مثبت زندگی در شهرستان مهر/ ایجاد اشتغال برای افراد |||| ||||

همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر مراسم آغاز به کار مراکز مثبت زندگی در شهرستان مهر باحضور فرماندار و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین  در این مراسم  عبدالله محمدی رئیس بهزیستی شهرستان مهر اظهارکرد:اولین اقدام مراکز شناسایی، رصد اطلاعات ، تهیه‌ی گزارش مکانی مددکاری و پایش وضعیت زندگی و خانوادگی مددجو است ، که تماماً از طریق سامانه الکترونیکی  در سامانه‌ای که برای همین هدف طراحی شده است ثبت و ضبط خواهد شد.
 
همچنین تعداد۴۵۰ پرونده به این مراکز واگذار شده و در حال رصد اطلاعات مکانی و جغرافیایی مددجویان هستیم
 
عبدالله محمدی درادامه اعلام کرد تعداد سه مرکز مثبت زندگی در شهرهای مهر، اسیر وگله دار راه اندازی شده اند که در مجموع برای تعداد پانزده نفر از کارشناسان رشته های روانشناسی و مددکاری اشتغال ایجاد شده است.
 
درادامه این مراسم سیدمحمدموسوی فرماندار شهرستان مهر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از راه اندازی مراکز مثبت زندگی توسط سازمان بهزیستی قــدردانی وتشکر کرد وافزود: دولت به دنبال ارائه خدمات بهتر، عادلانه تر و مطلوب تر به مددجویان ومعلولین است.
 
موسوی به اهمیت خدمات مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های اجتماعی از سوی بهزیستی اشاره کرد و گفت: با ارایه خدمات مشاوره ای به خانواده ها می توان در کاهش آمار مددجویان نقش اساسی ایفا کرد.
فرماندار شهرستان مهر در ادامه افزود: توجه به امر آموزش نیروهای شاغل دراین مراکز و به روز نمودن اطلاعات از اولویتها به شمار می رود که قطعا اثرات خوبی در جهت ارائه خدمات بهتر به جمعیت هدف بهزیستی خواهد داشت
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
658 کلیک ها  سه شنبه, 14 بهمن 1399 16:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا