بالابر ناايمن  موجب قطع انگشتان دست دختر 11 ساله شد

بالابر ناايمن  موجب قطع انگشتان دست دختر 11 ساله شد
   
بالابر ناايمن  موجب قطع انگشتان دست دختر 11 ساله شد |||| ||||

 رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در خصوص این حادثه عنوان کرد: حادثه گیر کردن انگشتان دست دختر 11 ساعت 15:32 دقیقه امروز به مركز ستاد فرماندهي 125 آتش نشاني شیراز اطلاع داده شد كه بلافاصله يك دستگاه خودروي نجات به همراه آتش نشان ایستگاه 9به محل حادثه در خیابان بوستان اعزام شدند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد هادی قانع با بيان اين كه استفاده دختر 11 ساله از بالابر نا ايمن در یک مجتمع ویلایی اقامتی موجب گير كردن انگشتان دو دست او در لا به لاي سیم بکسل بالابر شده بود، اظهار داشت: در اين حادثه به دليل شدت جراحات انگشتان هر دو دست دختر بچه به شدت آسیب دید و دو انگشت دست وی کاملا قطع گردید.
 
او در خصوص عملکرد آتش نشانان در این عملیات افزود: آتش نشانان به سرعت و با دقت بسیار با استفاده از تجهیزات نجات قسمتی از سیم بکسل بالابر را برش دادند و هر دو دست مصدوم را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود از داخل سیم خارج کردند.
 
قانع گفت: مصدوم به سرعت جهت پیوند انگشتان دست به مراکز درمانی انتقال یافت.
 
او تاکید کرد: بالابرهاي ناايمن به هيچ عنوان از لحاظ ايمني مورد تاييد نبوده و توصيه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شیراز اين است كه به جاي استفاده از بالابرهاي ناايمن كه به راحتي در پي كوچكترين بي  توجهي موجب مصدوميت و يا مرگ افراد مي شود، در صورت امکان از آسانسور های استاندارد استفاده شود.
 
وي با بيان اين كه اين نوع از بالابر ها براي جابجايي كالا مورد استفاده قرار مي گيرد و به هیچ عنوان نباید برای انتقال افراد استفاده قرار گیرد ، افزود: استفاده از بالابر های ناایمن برای انتقال افراد کاملا ناایمن و خطرناک است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1301 کلیک ها  جمعه, 10 بهمن 1399 14:37
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا