برگزاری بیش از 40 هزار برنامه در سراسر فارس /آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد در ایام دهه فجر

برگزاری بیش از 40 هزار برنامه در سراسر فارس /آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد در ایام دهه فجر
   
برگزاری بیش از 40 هزار برنامه در سراسر فارس /آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد در ایام دهه فجر |||| ||||

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری بیش از 40 هزار برنامه  ایام دهه فجر در استان فارس خبر داد و گفت :  آزادی زنان زندانی مرتکب به جرائم غیر عمد در اولویت است. 

 
به گزارش راستین آنلاین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و روز زن گفت :امسال برنامه های دهه فجر متفاوت از برنامه های سال گذشته برگزار خواهد شد. 
 
حجت الاسلام محمد رضایی اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و اینکه اگر ویروس کرونا اجازه تجمع را نمی دهد، یک سری برنامه های جایگزین توسط ستاد برنامه ریزی شده که در ده روز دهه فجر اجرا خواهد شد.
 
او با بیان اینکه سیاست کلی در برگزاری برنامه ها مردمی بودن آن، شاد، جذاب و پر محتوا بودن آن است، اضافه کرد: برنامه های میدانی با رعایت دستورالعمل ها باید هم ایجاد شادی و جذاب بودن را داشته باشد، همچنین باید ایجاد و وحدت و انسجام در جامعه کند.
 
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات فارس همچنین افزود : شعار اصلی امسال انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار است. 
 
رضا یی با بیان این که بیش از 40 هزار برنامه در ایام دهه فجر در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 40 هزار برنامه با 12 موضوع و محور اجرا خواهد شد.
 
او با توجه به محور های اصلی عنوان کرد: برنامه های انقلاب و احیاگیری اسلام ناب، مباحث عدالت طلبی، موضوع امید و خود باوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی، وحدت و انسجاد، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، اقتدار و صلابت نظام، کمک مومنانه، استکبار ستیزی و استقنای فضای مجازی و پاسخگویی به شبهاتی که ایجاد می شود از جمله عناوین برنامه هایی است که برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مباحث دیگری در این دهه از جمله کمک مومنانه که از ضروریات وضعیت کنونی جامعه است خود را بیشتر نشان دهد، ادامه داد :همچنین برپایی موکب ها برای توزیع مواد ضد عفونی، برنامه آزادی زندانی های غیر عمد، آزادی زنان زندانی که مرتکب جرائم غیر عمد هستند و در اولویت کار است و به میمنت سالروز پیروزی انقلاب از دیگر برنامه هایی است که برگزار خواهد شد.
 
او همچنین ضمن اینکه حضور در فضای مجازی نیز باید در این ایام قوی تر شود، تا شبهات به طور مطلوبی پاسخ داده شود، تصریح کرد : چند برنامه کلان در سطح استان از جمله موضوع آغاز دهه فجر و ورود امام به کشور داریم که امسال با توجه به محدودیت ها حضور مردم در قبور شهدا و مراسم رژه موتوری است که اجرا خواهد شد.
 
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس گفت: تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، روز 12 بهمن رژه موتوری از فرودگاه آغاز می شود و سپس به سمت گلزار شهدا با یک مراسم مختصری با رعایت فاصله گذاری برگزار خواهد شد.
 
او تصریح کرد: شب 22 بهمن موضوع نور افشانی را در 22 نقطه شهر شیراز خواهیم داشت و همچنین ساعت 21 نیز ندای الله اکبر در مساجد، حسینه های و مکان ها ی دیگر پخش خواهد شد. 
 
حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه روز 22 بهمن راهپیمایی نخواهیم داشت، گفت : اما راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد. 
 
حجت الاسلام رضایی بیان کرد: 25 کارگروه در بخش اصناف خود برنامه هایی دارند و ادیان دیگر یک سری برنامه های مربوط به خود را برای دهه فجر دارندو برنامه ریزی هایی را خواهند داشت، که برگزاری مسابقات، برپایی مواکب از جمله وظایف این کارگروه ها است.
 
او عنوان کرد: در موضوع فضا سازی به مردم اعلام کرده ایم که به ما کمک دهند، بنا شده است فقط یک نظارتی صورت گیرد، همچنین در بحث اطلاع رسانی نیز به نحو مطلوبی عمل شده است.
 
گفتنی است حجت‌الاسلام رضایی از برپایی 160 موکب در سطح شیراز خبر داد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
330 کلیک ها  پنج شنبه, 09 بهمن 1399 12:17
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا