اتصال 4 هزار مدرسه در فارس به اینترنت رایگان در دوران کرونا ‌

اتصال 4 هزار مدرسه در فارس به اینترنت رایگان در دوران کرونا ‌
   
اتصال 4 هزار مدرسه در فارس به اینترنت رایگان در دوران کرونا ‌ |||| ||||

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه 4 هزار مدرسه استان را مجهز به اینترنت رایگان کردیم گفت: تهیه و ارسال تجهیزات به مدارس فنی و حرفه و کاردانش سراسر فارس را باید یک حرکت اقتصاد مقاومتی باتوجه به سرمایه های درون کشور دانست.

به گزارش راستین آنلاین عبدالرضا قاسم پوردر آیین ارسال کاروان تجهیزات هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان فارس گفت: باتوجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان فارس در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند تهیه و ارسال کاروان تجهیزات به مدارس موجب تقویت توانمندی و مهارت های تخصصی آنان خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دیگر زمان مشاغل سنتی گذشته است و مشاغل مورد نیاز جامعه امروزی باید مبتنی بر فناوری اطلاعات و علم روز باشد.

قاسم پور افزود: در اقتصاد مقاومتی که مورد توجه مقام معظم رهبری و رییس جمهور است به استفاده از سرمایه های درون کشور که شامل جوانان و دانش آموزان و دانشجویان هستند تاکید شده است.

وی بیان کرد: چند سالی است استان فارس به عنوان استان برتر در امر پژوهش و فناوری انتخاب می شود و تحقیقات خوبی در این استان صورت می گیرد که زمینه اقتصاد دانش بنیان را فراهم می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه حدود 5 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش توسط اداره کل نوسای مدارس فارس و اداره کل آموزش و پرورش مهیا شده است افزود: تجهیز کارگاه ها و کلاسها موجب ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان جهت گرایش به رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که از ضرورت جامعه امروز است می شود.

قاسم پور با بیان اینکه مبنای پیشرفت و توسعه و تحول در جامعه توجه به آموزش و پرورش است گفت: سرمایه گذاری در رشته های فنی و حرفه ای موجب و کاردانش موجب تضمین آینده کشور می شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط کرونا بازگشایی مدارس در فارس بسیار مطلوب انجام گرفت افزود: از همام ابتدا اعلام کردیم اموزش تعطیل نخواهد و در راستای هوشمند سازی مدارس بیش از 4هزار هزار مدرسه به اینترت رایگان متصل شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه به شورای مدرسه اختیاراتی دادیم تا آموزش های حضوری زیر نظر انجمن اولیا و مربیان در مدارس کمتر از پنجاه نفر جمعیت صورت پذیرد ادامه داد: در رنگ بندی های صورت گرفته شیراز در وضعیت آبی قرار دارد و در این وضعیت ما میتوانیم اقدام به بازگشایی مدارس زیر پنجاه نفر و همچنین پایه های اول و دوم ابتدایی کنیم

 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
361 کلیک ها  چهارشنبه, 08 بهمن 1399 17:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا