شروع به کار نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی، تجهیزات قهوه و خرما در شیراز

شروع به کار نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی، تجهیزات قهوه و خرما در شیراز
   
شروع به کار نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی، تجهیزات قهوه و خرما در شیراز |||| ||||

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و تجهیزات قهوه به همراه سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما عصر روز سه‌شنبه مورخ ۷ بهمن ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد. 

به گزارش راستین آنلاین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: برگزاری این سه نمایشگاه نقش موثری در توسعه و رونق اقتصادی کشور ایفا نموده و با فراهم کردن فرصت نفوذ در بازارهای جدید موجب رونق و جهش تولیدات داخلی می گردد. مشارکت کنندگان صنعتگران تولید کنندگان و فعالان حوزه صنایع مذکور از سراسر نقاط کشور در این رویداد گردهم می آیند تا به ارائه و معرفی جدیدترین دستاوردها، محصولات و خدمات خود بپردازند.
 
سید محمود موسوی گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا اقداماتی صورت گرفته که از جمله آنها الزام به دریافت نوبت بازدید به دلیل کنترل و مدیریت تعداد افراد حاضر در سالن ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین استعلام کد ملی افراد از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به منظور جلوگیری از ورود بیماران در دوره نقاهت، قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن های نمایشگاه است. 
 
موسوی افزود: نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما در سالن حافظ به متراژ6 هزار مترمربع میزبان 60 شرکت فعال در حوزه صنایع مرتبط با خرما از استانهای فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کرمان‌، تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، یزد، همدان، ایلام و خراسان رضوی است. 
 
وی همچنین گفت: نمایشگاه تخصصی صنایع و تجهیزات قهوه در دو سالن نرگس و سرو به مساحت 4 هزار متر مربع با حضور ۳۱ شرکت و نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته در سالن بهار به مساحت 2 هزار متر مربع با حضور ۳۲ شرکت تولید کننده و فعال در حوزه صنایع غذایی و تجهیزات قهوه برگزار می گردد.
 
موسوی با اشاره به اینکه همزمان با این نمایشگاه ها کارگاه های آموزشی متفاوتی با موضوعات تخصصی حوزه قهوه و خرما برگزار می‌گردد، گفت بازیدکنندگان محترم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها با دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir تا روز جمعه مورخ ۱۰ بهمن 1399 همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس مراجعه نمایند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1660 کلیک ها  سه شنبه, 07 بهمن 1399 13:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا