مسؤلیت پذیری کارکنان در راستای رشد و اعتلای امور عشایر

مسؤلیت پذیری کارکنان در راستای رشد و اعتلای امور عشایر
   
مسؤلیت پذیری کارکنان در راستای رشد و اعتلای امور عشایر |||| ||||

دومین جلسه مجمع عمومی اداره کل امور عشایر فارس با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر فارس ، مدیر کل امور عشایر فارس و کارکنان این اداره برگزار شد. 

 
به گزارش راستین آنلاین مدیر کل امور عشایر فارس در این گردهمایی بر عدالت، تعهد، آسیب شناسی ، دلبستگی و فرهنگ سازمانی تاکید کرد و نقش کارکنان در رشد و اعتلای اداره کل امور عشایررا مسئولیت پذیری اجتماعی خواند. 
 
روح اله بهرامی با توضیح اینکه اساس توسعه و پیشرفت هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان می باشد افزود: همانگونه که در سال 98 در ارزیابی و عملکرد دستگاه ها اجرایی در بعد شاخص های اختصاصی به اداره کل امور عشایر به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد و امیدواریم با سعی وتلاش، انسجام، همدلی و توانمندی کل مجموعه دوباره بتوانیم گام های بلندی در پیشرفت مجموعه برداریم،و با ایده های نو به رتبه های بالایی دست یابیم.
 
وی اظهار داشت: پیشرفت شغلی هر فرد رابطه مستقیمی با علاقمندی او از شغلش دارد که مهمترین آن رضایتمندی کارکنان از شغل خود است و تمام سعی و تلاش مجموعه رضایتمندی ارباب رجوع و همکاران بوده که باتوجه آسیب شناسی و فرهنگ سازمانی و ارائه خدمات رسانی بهتر بتوانیم به تعالی سازمانی برسیم. 
 
مدیر کل امور عشایر بیان داشت: پشتکار، انضباط شخصی، خلاقیت و شایستگی از مولفه های مورد توجه در ارزیابی کارکنان بوده و در انتصابات سعی شده است اصل شایستگی و کارآمدی لحاظ شود. 
بهرامی در این جلسه گفت :توجه به رفاهیات کارکنان همواره مورد توجه شورای مدیران بوده است. 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
447 کلیک ها  دوشنبه, 06 بهمن 1399 20:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا