• مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز خبر داد :

تخریب دیوارکشی در راستای حفظ کاربری اراضی

تخریب دیوارکشی در راستای حفظ کاربری اراضی
   
تخریب دیوارکشی در راستای حفظ کاربری اراضی |||| ||||

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت : عملیات تخریب، امروز، ششم بهمن ماه در راستای اجرای دستور قضایی به استناد اجرای تبصره های ۱و۲ ذیل ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و طی دو دستور جداگانه قضایی در بخش ارژن انجام شد. 

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ذبیح اله سیروسی تصریح کرد :طی عملیات فوق در روستاهای قرقچین و دهنو قلندری بیش از ۶۲ هکتار از اراضی زراعی و باغ ها که بضورت غیر قانونی تغییرکاربری یافته و در آنها ساخت و ساز بصورت تفکیک و دیوارکشی انجام شده بود، با استفاده از 6 دستگاه لودر و بیل مکانیکی و نظارت نماینده دادستان انجام و مصالح پای کار جمع آوری گردید. 
 
وی افزود : با حمایت و هماهنگی های انجام شده امنیت این عملیات توسط ۱۵۰ نفر پرسنل خدوم و شجاع نیروی انتظامی شهرستان شیراز تأمین گردید. 
این مقام مسئول همچنین گفت :در این عملیات بزرگ که در نوع خود بی سابقه بود صرفا۳۵۰ مورد تخریب دیوار های اطراف باغشهر ها و جمع آوری مصالح پای کار صورت گرفت. 
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن تشکر از تلاش های همکاران اداره امور اراضی شهرستان شیراز و همکاری پررنگ نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد :این عملیات وسیع که لز ساعت ۴ صبح آغاز وتا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به مدت ۱۱و نیم ساعت به طول انجامید، تأثیر بسزایی در بازدارندگی جرم تغییر کاربری اراضی دارد، که با حمایت دستگاه قضایی حتما ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
3243 کلیک ها  دوشنبه, 06 بهمن 1399 16:25
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

4 نظرها

  • علی نوروزی یکشنبه, 04 مهر 1400 10:50 ارسال شده توسط علی نوروزی

    فینگلیش و ادبیات بد هم خوب نیست ولی این فونتی هم که یرای این سایت طراحی شده اصلا جالب نیست و علاوه بر خستگی چشم خواندنش هم ادم را اذیت میکند و وقت زیادی میگیرد. لطفا عوضش کنید

    گزارش
  • یک رزمنده  دفاع مقدس جمعه, 20 فروردين 1400 20:45 ارسال شده توسط یک رزمنده دفاع مقدس

    عنوان خبر عملیات بزرگ!!؟؟؟
    با این خیر من که چندین سال سابقه حضور در جبهه دارم یادم به عملیات های بزرگی افتاد که رزمندگان دفاع مقدس در دفاع از کشور و مقابل دشمن متجاوز بعضی انجام می دادند.، اما بزودی فهمیدم که در اشتباهم. زیرا عنوان عملیلت بزرگ به خبری مبنی بر تخریب باغات حومه شهر شیراز اشاره داشت . مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز عنوان کرده بود با حمایت و هماهنگی های انجام شده امنیت این عملیات بزرگ توسط ۱۵۰ نفر پرسنل خدوم و شجاع نیروی انتظامی شهرستان شیراز تأمین گردید. این مقام مسئول همچنین گفت :در این عملیات بزرگ که در نوع خود بی سابقه بود صرفا۳۵۰ مورد تخریب دیوار های اطراف باغشهر ها و جمع آوری مصالح پای کار صورت گرفت.
    واقعا بر خودم و شهرم و مردمم و مدیران و کارگزاران شهری تاسف خوردم. تخریب باغات مردم را عملیات بزرگ نام نهاده اند.

    بکار بردن این کلمه آزاد سازی برای تخریب باغات باز هم برای من که سالها در جبهه جنگ بوده ام خیلی زجر آور ست و مطمئن هستم برای بسیاری از هم قطاران من هم خوشایند نیست... به خدا رژیم صهیونیستی هم اینطوری خانه های فلسطینی ها را تخریب نمی کند که این مسوولین .. ; fv

    گزارش
  • نکو شنبه, 11 بهمن 1399 00:53 ارسال شده توسط نکو

    چه با افتخار؟؟؟
    هر تخریب هزاران آه را بدرقه ات کرده هست

    گزارش
  • مسعود شنبه, 11 بهمن 1399 00:29 ارسال شده توسط مسعود

    سلام من یک بازنسسته هستم ۷سال پیش زمین راگرفتم وفقط دورش رادیوارودرگذاشتم بعدیه وام گرفتم وتوقرعه کشی خانوادگی شرکت کردم تاتونستم پولی پس انداز کنم برای ساخت زمین گفتم دیگه بسازم بارنشستگیم روتوباغ بگذرونم وباگل وگیاه مشغول باشم وازآپارتمان دربیایم درست پنج ماه پیش شروع به ساخت وسازکردم کل پولم دویست وپنجاه بودکه ۵۰ میلیون هم طلافروختم سیصدتومان کارتاسقف رفت ایزوگام شدنرده های پنجره ودرب ورود راگذاشتم که اومدن درودیوارونردههای پنجره وستون دیوارراخراب کردن دیگه پول هم ندارم.
    5 سال قبل زمانی که خشک سالی بود سالهای کم بارشی داشتیم و همه زمین ها بایر شده بود را یادتون هست همه روستاها خالی از سکنه شده بودن فقط عده بیچاره موندن
    حالا که ترسالی رسید زمین های بایر و رها شده آباد شدن باغ ها ساخته درختکاری ها صورت گرفت سرمایه راه توازن را در پیش گرفت و از شهر به روستا آمد و به روستا ها رونق داده است زمینی بایر تبدیل به باغ آبادی شده است به جرم داشتن دیوار دورش باید تخریب شود خواه خانه 60 متر یا 200 متری درونش باشد آیا باید تخریب شود به چه جرمی؟ کدام زمین خواری؟از شکل دیوار ها مشخص مالک های معمولی و از قشر متوسط جامعه داشته اند آیا تا کنون فکر کرده اید بعد از تخریب وضعیت زمین چه خواهدشد اگر درختی داشته و یا باغی آباد نیز باشد قطعا رها و خشک خواهد شد زمین کشاورزی ویران و خشک و بایر بهتر است یا باغی که دورش دیوار هست یا آلونکی 80 متری دارد این دولت و نظام یک شبه سرمایه های مردم را در بورس دود هوا کرد تورم بیداد می کند هزینه های ساخت ساز سر به فلک کشیده است دلخوشی های مردم را نابود نکنید حاج آقای رئیسی قطعا احوال مردم را سراغ نداری دادستان محترم تخریب راهش نیست آزاد سازی با ویران سازی خیلی فرق دارد
    دلخوشی مردم را ازبین می برید بعد آن را آزاد سازی می نامید

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا