دانش آموختگان دانشگاهی نیازمند مهارت آموزی

دانش آموختگان دانشگاهی نیازمند مهارت آموزی
   
دانش آموختگان دانشگاهی نیازمند مهارت آموزی |||| ||||

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: دانش آموختگان مراکز دانشگاهی علی رغم برخورداری از دانش بالا، باید مهارت کافی برای حضور در عرصه های کشاورزی را فرا گیرند.

 
به گزارش راستین آنلاین حسین پژمان روز دوشنبه ششم بهمن ماه در نشست با حشمت کوشکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس ابراز کرد: در بخش اجرا تجارب عملی و مهارت فنی کاربرد زیادی دارد از این رو باید به مهارت آموزی بیش از پیش توجه شود.
 
وی با اشاره به همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمینه آموزش به بهره برداران بخش کشاورزی، تصریح کرد: به منظور افزایش بهره وری از پتانسیل های موجود، ارگان ها نباید به صورت جزیره ای و یا موازی کاری اقدام کنند.
 
وی، بر ضرورت توجه به یافته های تجربی در شرایط اقلیمی متفاوت و مستندسازی تجارب عملی تاکید کرد.
 
پژمان با اشاره به ارزش اقتصادی گیاهان دارویی و کشت های گلخانه ای، خواستار تدوین سند همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل فنی حرفه ای استان فارس با محوریت این دو موضوع شد.
وی افزود: در این زمینه با کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم نامه ای نوشته و با آموزش نیروهای تحت پوشش این کمیته در نهایت کارآفرینی ایجاد شود. 
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به ضرورت تشکیل شبکه مویرگی انتقال دانش و مهارت آموزی کشاورزی گریزی زد و گفت: مهارت های نوین از مراکز تحقیقاتی و کارشناسان اجرایی تا سطح بهره برداران بخش کشاورزی باید منتقل شود.
پژمان اظهار کرد: به منظور انتقال دانش از شیوه های نوین آموزشی و هوشمند سازی استفاده شود و کلیپ های آموزشی کوتاه در اختیار بهره برداران بخش کشاورزی قرار داده شود.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
200 کلیک ها  دوشنبه, 06 بهمن 1399 11:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا