برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز

برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز
   
برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز |||| ||||

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما از روز سه شنبه هفتم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس با حضور مقامات ملی و استانی آغاز به کار می کند.

 
به گزارش راستین آنلاین علیرضا واحدی پور ابراز کرد: این نمایشگاه با حضور صاحبان صنایع خرما از استان های خرماخیز و صنعتی با برپایی بیش از 65 غرفه در سالن سرپوشیده حافظ فعالیت می کند.
 
به گفته وی، شعار این نمایشگاه "تولید پایدار، اشتغال پایدار و صادرات پایدار با پیوند بین حلقه های زنجیره ارزش خرما" است.
 
این مقام مسئول افزود: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان حضور خواهند یافت و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه حضور بازدیدکنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است، تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کووید-19، این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی، طراحی و اجرا می شود.
 
وی، گریزی به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه زد و گفت: به همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه اندازی شده و بازدید صرفا با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.
 
واحدی پور افزود: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملاً رایگان بوده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن به وب‌سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir مراجعه کنند.
 
او می گوید: استان فارس در زمینه صنایع فرآوری و بسته بندی خرما در جنوب کشور مقام اول را دارد.
 
واحدی پور با اشاره به اینکه بیش از 65 واحد دارای پروانه بهره برداری بسته بندی و فرآوری خرما در استان فارس فعالیت می کند، ابراز کرد: واحدهای مذکور با ظرفیتی بالغ بر 34 هزار تن، اشتغال زایی 513 نفر و با سرمایه گذاری 872 میلیارد ریال فعال هستند.
 
سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما از روز سه شنبه هفتم تا جمعه دهم بهمن ماه از ساعت 15 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
387 کلیک ها  یکشنبه, 05 بهمن 1399 15:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا