آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز

آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز
   
آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز |||| ||||

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات ساکنین در شهرک میانرود خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد هادی قانع در مورد این حادثه عنوان کرد: ساعت 18:58 امشب این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی شیراز اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه 17،14 و 6 با تجهیزات تنفسی به محل حادثه در شهرک میانرود اعزام شدند.
 
قانع افزود: با توجه به رخ داد این حریق در قسمت پارکینگ ساختمان و وجود چندین خودرو در این طبقه، حریق از خودروی سمند واقع در پارکینگ مجتمع آغاز شده و به سرعت سه خودروی پژو 206، پراید و وراکروز را در بر گرفته بود که به دنبال آن دود غلیظی به بیرون متصاعد می‌شد به گونه‌ای که این دود از فاصله دور نیز قابل مشاهده بود.
 
وی با اشاره به سرایت دود به طبقات بالایی ساختمان عنوان کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌رفت در این وضعیت افرادی محبوس شده باشند گروهی ماموریت خارج کردن این افراد را به عهده گرفتند و سریعا ساکنین به سلامت از میان دود غلیظ خارج شده و به فضای باز انتقال یافتند.
 
رییس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: گروه دیگر به طبقه منهای یک رفتند و علی رغم اینکه دود و حرارت شدیدی وجود داشت و ورود را با مشکلاتی مواجه می‌کرد موفق شدند به کانون آتش سوزی رسیده و قبل از اینکه خودرو های دیگر دچار حریق شوند آتش را تحت کنترل درآوردند.
 
قانع در پایان گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی توانستند آتش را تحت کنترل درآورند و ساکنین را نیز به سلامت از ساختمان خارج کنند.
 
عوامل آتش نشانی بعد از لکه گیری و تخلیه دود به عملیات خود پایان دادند.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
848 کلیک ها  شنبه, 04 بهمن 1399 23:21
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا