• رئیس کمیته مذهبی شورای اسلامی شهر شیراز:

شورای شهر شیراز آماده تعامل با نهاد‌های فرهنگی و مذهبی است 

شورای شهر شیراز آماده تعامل با نهاد‌های فرهنگی و مذهبی است 
   
شورای شهر شیراز آماده تعامل با نهاد‌های فرهنگی و مذهبی است  |||| ||||

  رئیس کمیته مذهبی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای شهر شیراز آمادگی دارد مفاهیم مذهبی و ارزشی را همسو با دیگر نهاد‌های فرهنگی، توسعه و ترویج دهد. 

 
به گزارش راستین آنلاین محمدتقی تذروی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس عنوان کرد: تعامل و همراهی دستگاه‌های مختلف و برگزاری جلسات هماهنگی و ایجاد کارگروه‌های مشترک موجب پربارتر شدن فعالیت‌های مذهبی در شهر شیراز خواهد شد و همچنین از عملکرد جزیره‌ای و تک‌بعدی دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند. 
 
او برگزاری جلسات هم‌اندیشی را آغازگر حرکتی مشترک برای این مهم خواند و ابراز امیدواری کرد که چنین اقداماتی در ادامه، به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سازمان تبلیغات اسلامی بینجامد. 
 
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این دیدار، ابراز داشت: فعالیت تشکیلاتی منسجم و هماهنگ، رمز موفقیت در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام است. 
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق محرابی با یادکرد از طرح مسجدمحوری که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیراز شکل گرفت، عنوان داشت: این اقدام یکی از حرکت‌های موفق درراستای زنده نگاه داشتن جایگاه مساجد است. 
 
وی خواستار تشکیل کمیته مشترک دستگاه‌های مرتبط، با محوریت کمیته مذهبی شد و حاصل این اقدام را هم‌افزایی و دسترسی به نتایج مطلوب برشمرد. 
 
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی با رعایت تدابیر بهداشتی در ایام محرم و دهه فاطمیه (س)، ظرفیت عقلایی و منطقی هیآت و جریان‌های مذهبی کشور و از جمله کلان‌شهر شیراز را ستود و فعالیت‌هایی همچون حضور گروه‌های جهادی طلاب در دفن اموات کرونایی را نقشی راهبردی و محوری قلمداد کرد.
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
461 کلیک ها  شنبه, 04 بهمن 1399 13:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا