• فرماندار شهرستان شیراز:

وجود فضای رقابتی سالم برای سلایق مختلف و به ویژه ایجاد امید برای بهبود و تغییر

وجود فضای رقابتی سالم برای سلایق مختلف و به ویژه ایجاد امید برای بهبود و تغییر
   
وجود فضای رقابتی سالم برای سلایق مختلف و به ویژه ایجاد امید برای بهبود و تغییر |||| ||||

مشارکت در امور سیاسی و انتخابات در گروی امیدواری مردم و وجود فضای رقابتی سالم و واقعی است. 

 
به گزارش راستین آنلاین در دیدار رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان و دبیر سازمان دیده بان شفافیت و عدالت فارس با امیری فرماندار شهرستان شیراز مطرح شد:وجود فضای رقابتی سالم برای سلایق مختلف و به ویژه ایجاد امید برای بهبود و تغییر، لازمه مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان در این دیدار ضمن اشاره به عملکرد خوب دولت در برگزاری انتخابات در سال های اخیر از جمله انتخابات اسفند ۹۸ علیرغم وجود حوادث و بحران های متعدد، بر ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات پیش رو تاکید و خاطرنشان کرد: بایستی برای همه احزاب با سلایق مختلف تا مادامی که در چارچوب قانون حرکت می‌کنند، عرصه حضور فعال در جامعه فراهم شود.
 
امیری یادآور شد: ما قرار نیست اصلح را انتخاب کنیم، نقش ما بررسی وضعیت داوطلبین و تطبیق آن با قانون و معرفی به مردم است و این مردم هستند که اصلح را انتخاب خواهند کرد.
 
فرماندار شیراز در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای با نشاط سیاسی، اظهار داشت دولت با مجموعه دست اندرکاران انتخابات در حوزه اجرایی، نظارتی و امنیتی، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین می‌کند، اما دغدغه مشارکت را داریم که در گروی امیدواری مردم و رقابت سالم و واقعی است. 
 
فرماندار و نماینده سیاسی دولت در شیراز، از سازمان دیده بان شفافیت و عدالت تقدیر کرد و اظهار داشت: این نشانه توسعه یافتگی و پیشرفت است که سازمان دغدغه حقوق داوطلبین را دارد، و نگرانی آنان بابت عدم صلاحیت شان به خاطر گرایش سیاسی را پیگیری می کند.
 
وی ادامه داد: یقیناً ما در حوزه اجرا حقوق داوطلبین را همچون رأی مردم، حق الناس می دانیم. 
 
فرماندار شیراز در پایان سخنان خود با استقبال از پیشنهاد  سازمان  دیدبان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: فساد، درخت تنومند نظام و انقلاب را خشک می‌کند و مبارزه با فساد مهمترین مطالبه مردم و مسئولین ارشد نظام است و ما باید بتوانیم گلوگاه‌های فساد را شناسایی و با آن مبارزه کرده، کاهش داده و ریشه کن کنیم. 
 
گفتنی است در این دیدار رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان فارس  به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون سیاست ها و برنامه های آن جبهه در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت و سپس علی نجات دبیر دیده بان شفافیت و عدالت استان فارس به عنوان یک تشکل غیر سیاسی ضمن تقدیر از عملکرد فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی ۹۸، به بیان عملکرد دیده بان شفافیت و عدالت در شهرستان شیراز پرداخت و حمایت خود را از هرگونه برنامه های شفافیت و عدالت محور در حوزه های مختلف دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با محوریت فرمانداری شیراز اعلام کرد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
305 کلیک ها  جمعه, 03 بهمن 1399 17:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا