• رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز:

سامانه مدیریت حمل‌و‌نقل بار راه‌اندازی می‌شود

سامانه مدیریت حمل‌و‌نقل بار راه‌اندازی می‌شود
   
سامانه مدیریت حمل‌و‌نقل بار راه‌اندازی می‌شود |||| ||||

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری شیراز را مسوول بررسی ایجاد زیرساخت یکپارچه سیستم‌های حمل‌و‌نقل دانست و گفت: در همین زمینه، سامانه مدیریت حمل‌و‌نقل بار در بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود.

 
به گزارش راستین آنلاین لیلا دودمان در جلسه علنی کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر افزود: معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری شیراز پروژه‌هایی را در زمینه یادشده تعریف خواهد کرد که در دستور کار آینده شهرداری قرار می‌گیرد.  
 
او در ادامه، با اشاره به ضرورت تسریع در دریافت درگاه های پرداخت در پروژه‌های شهروندی دارای اولویت، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری موظف است، ظرف مدت دو روز اقدامات لازم را به‌منظور راه‌اندازی دستکم سه درگاه پرداخت انجام دهد. 
 
دودمان ادامه داد: این درگاه‌ها باید به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحویل داده شوند و گزارش کتبی اقدامات انجام‌گرفته نیز به کمیسیون اعلام شود. 
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه این جلسه، به ارائه راهکارهای اجرایی پارک انرژی ازسوی شرکت رسانا رهاورد رادین اشاره کرد و بیان داشت: طی نشستی با این شرکت، مجموعه یادشده آمادگی دارد پارک انرژی را ایجاد و تجهیز کند. 
 
دودمان تاکید کرد: این شرکت موظف است بعد از مطالعه و بررسی طرح مطالعات انرژی، گزارش کاملی از راهکارهای اجرایی پارک انرژی به کمیسیون ارائه دهد.  
 
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز همچنین طرح‌های اولویت‌دار این کمیسیون را برشمرد و گفت: در این راستا، معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک مکلف است، گزارش کاملی از زمان رونمایی پروژه‌ها ارائه دهد و تمامی اطلاعات را در سامانه فرابر به‌روز‌رسانی کند. 
 
دستور کار دیگر این جلسه به ارائه گزارش سامانه ورود و خروج میزان قیر و آسفالت معابر اختصاص یافت. 
 
دودمان در این خصوص خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونت فنی و عمرانی، سازمان عمران، سازمان فاوا، معاونت برنامه‌ریزی، نماینده شهرداران و مشاوران کمیسیون به‌منظور رفع مشکلات سامانه ورود و خروج قیر و آسفالت شد. 
 
موضوع حذف کاغذ و احصای خدمات شهرداری الکترونیک نیز همچون دیگر جلسات این کمیسیون باری دیگر بررسی شد و براساس آن مقرر شد مشکلات روند حذف کاغذ در نشستی با حضور معاون هوشمندسازی سازمان فاوا، مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری و کارشناس کمیسیون برگزار شده، نتایج به کمیسیون ارائه شود.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
512 کلیک ها  سه شنبه, 30 دی 1399 13:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا