اجرای اولین مرحله طرح صاعقه توسط پلیس فارس /کشف بیش از 270 کیلو مواد مخدر

اجرای اولین مرحله طرح صاعقه توسط پلیس فارس /کشف بیش از 270 کیلو مواد مخدر
   
اجرای اولین مرحله طرح صاعقه توسط پلیس فارس /کشف بیش از 270 کیلو مواد مخدر |||| ||||

فرمانده انتظامی استان از اجرای اولین مرحله طرح صاعقه توسط مأموران انتظامی در شهر شیراز خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، 275 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

به گزارش راستین آنلاین  سردار رهام بخش حبیبی در حاشیه بازدید از نتایج کشفیات اجرای طرح صاعقه با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز، اظهار داشت: اولین مرحله این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و عملیاتی فرماندهی انتظامی استان فارس در شهر شیراز و به مدت یک هفته اجرا شد.
 
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انهدام 4 باند سارقان درون خودرو، 2 باند سارقان موبایل قاپ و گردنبند قاپ و 2 باند سارقان کیف قاپ، افزود: در این خصوص 70 دستگاه تلفن همراه مسروقه، 40 دستگاه ضبط خودرو، 10 دستگاه دوچرخه سرقتی، 4 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودرو مسروقه، 4 رشته گردنبند طلای مسروقه و 20 عدد کیف زنانه مسروقه کشف شد.
 
سردار حبیبی به دستگیری 17 اراذل و اوباش در نتیجه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا 62 قبضه سلاح سرد کشف شد.
 
وی افزود: در این راستا 120 متهم شامل سارق، خرده فروش مواد مخدر و متهمان تحت تعقیب شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در این طرح 275 کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین تعداد زیادی وسایل استعمال مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر و در بازرسی از محله های آلوده سطح شهر شیراز کشف شد.
 
سردار حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس در اجرای طرح های انتظامی، تصریح کرد: اجرای طرح های انتظامی مطالبه عموم مردم است و هدف اصلی نیروی انتظامی در این راستا حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است.
 
وی با تأکید بر استمرار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان فارس، تأکید کرد: کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند، بدانند که با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی استان فارس روبرو خواهند شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
814 کلیک ها  شنبه, 27 دی 1399 14:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا