دستگیری عاملان به قتل در کمتر از 12 ساعت

فرمانده انتظامی "مرودشت" از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از 12 ساعت در این شهرستان خبرداد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ فرشید زینلی بيان كرد: ماموران گشت انتظامی "تخت جمشید" از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مطلع شدند و سريعا به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند فردی 29 ساله طی یک درگیری با ضربات سلاح سرد زخمی شده و توسط اهالی محل به بیمارستان منتقل شده است.
 
فرمانده انتظامی "مرودشت" با اشاره به اینکه مضروب بر اثر شدت جراحات هنگام مدوا جان خود را از دست داده است، خاطر نشان کرد: ضاربان كه 2 نفر بوده‌اند پس از درگیری سريعا متواري شده‌اند که دستگیری آنها به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
سرهنگ "زينلي" با بيان اينكه ماموران با اقدامات فني و تخصصي مخفيگاه ضاربان را در يكي از محله‌هاي شهرستان مرودشت شناسايي كردند، گفت: پس از هماهنگي قضائي قاتل 23 ساله به همراه همدست 19 ساله خود دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.
 
 او با اظهار تاسف از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری در سطح جامعه، توصیه کرد: شهروندان با فراگیری مهارت هایی چون کنترل خشم از انجام تصمیم های آنی که تبعات جبران ناپذیری دارد پیشگیری کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
556 کلیک ها  پنج شنبه, 18 دی 1399 13:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا