به همت سپاه ثارالله شیراز یادواره شهدای دست‌های آسمانی برگزار شد

یادواره شهدای دست‌های آسمانی به میزبانی سپاه ثارالله شیراز و با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس، برگزار و ۱۰۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین افتخار می کنیم به عنوان یک بسیجی در کنار مردم حضور داریم و همچنین قدردانی می کنیم از تلاش های همه نهادهایی که با همدلی در کنار مردم حضور دارند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس چهارشنبه ١٧ دی در یادآوره شهدا که با عنوان "دست‌های آسمانی" که به همت سپاه ثارالله شیراز برگزار شد، با بیان اینکه راه اصلی زنده شدن جامعه را در سوره انفال مشاهده می‌کنیم، گفت: شهادت، زندگی جاودان و رمز اصلی حیات است.
 
آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: ما ملت مرده‌ای پیش از انقلاب بودیم و این جمله شهید سلیمانی که " ما ملت شهادتیم" نشان‌دهنده تغییر این روند پس از انقلاب است.
 
او با بیان اینکه امروز ما ملت زنده هستیم هر چند در شرایط تحریم به سر می‌بریم، گفت: همه انقلاب از اینجا شروع شد که زندگی تحت ولایت و استقلال به واسطه امام راحل(ره) قرار گرفت.
 
همچنین مدیرکل کمیته امداد فارس از توزیع قریب به ۶۰۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فارس در سال جاری خبر داد. 
 
محمد بذرافشان با بیان اینکه در استان فارس شاهد خدمات بسیاری هستیم، گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال جاری قریب ۶۰۰ هزار بسته معیشتی و سه میلیون پرس غذای گرم توزیع شد.
 
او در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمایش کمک های مومنانه ناحیه ثارالله که در ناحیه ثارالله برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خداوند را شکر می کنیم که به برکت خون شهدا با رهنمون های مقام معظم رهبری در کشوری مانند ایران زندگی می کنیم.
 
مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: امروز به یاد شهیدی که برای مردم و در کنار مردم بود، به همت کمیته امداد منطقه سه شیراز و سپاه ثارالله هزار بسته معیشتی نیز توزیع می شود.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
956 کلیک ها  پنج شنبه, 18 دی 1399 10:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا