دانش آموز دیروز مدارس عشایری فارس، خیرمدرسه ساز امروز عشایر شد

یک دانش آموز دیروز مدارس عشایری که اصالتا اهل کوهمره سرخی استان فارس است امروز در زادگاه خود درحال احداث یک آموزشگاه برای دانش آموزان عشایری است.

 
به گزارش راستین آنلاین مسعود کنعانی وند خیرمدرسه سازی است که پس از فراغت از تحصیل واشتغال در شیراز هم اکنون در روستای جمالی منطقه کوهمره سرخی درحال احداث یک باب آموزشگاه برای دانش آموزان عشایری است.

این خیرمدرسه ساز که خودش اجرای این پروژه رابرعهده گرفته است گفت: این آموزشگاه از جمله آموزشگاههای مجهزی است که در آن پیش بینی بسیاری از زیرساخت ها که حتی دربرخی مدارس شهری نیز وجود ندارد شده است.

سیستم های مجهز سرمایشی وگرمایشی همچنین پیش بینی وتهیه زیرساخت های استفاده از فناوری های نوین آموزشی وهوشمند سازی از جمله این موارد است که این خیرمدرسه ساز به آن اشاره کرد.

کنعانی وند گفت: ساخت این آموزشگاه از مهرماه امسال اغاز شده وبه یاری خداوند تا پایان اسفند ماه یعنی ظرف مدش 6ماه به بهره برداری خواهد رسید.

این خیرمدرسه ساز هدف از این اقدام خود راتعهدی دانست که برعهده اش گذاشته شده است وآن خدمت به مردم ودانش آموزان عشایر محرومی است که در میان آنها زندگی وتحصیل کرده است.

رییس آموزش وپرورش عشایری استان فارس در بازدید از این پروژه ضمن تحسین اقدام ارزشمند این خیرمدرسه ساز گفت: این دبستان عشایری که در محل سابق دبستان شجاعت روستای جمالی منطقه کوهمره سرخی درحال احداث است درزمینی به مساحت یک هزارمتر زمین وبا زیربنایی بالغ بر 350 متر مربع درحال احداث است.

بهنام حیدری گفت: این آموزشگاه دارای سه کلاس درس، دفتر مدیریت، نمازخانه، ازمایشگاه، سرویس های بهداشتی  ویک باب سرایداری مجهز است.

رییس آموزش وپرورش عشایری استان فارس گفت: دبستان شجاعت روستای جمالی منطقه کوهمره سرخی درحال حاضر 31 دانش آموز در پایه های اول تا ششم ابتدایی دارد 

خاطر نشان می شود : دراین بازدید که سعید مهبودی وحمیدرضا شعبانی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش فارس نیر حضور داشتند از اقدام مهندس کنعانی وند ،خیرمدرسه ساز بااهدای لوح سپاس تقدیر شد

همچنین تمامی دانش آموزان  این آموزشگاه نیز هدایایی را از سوی آموزش وپرورش عشایری استان فارس دریافت نمودند

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
536 کلیک ها  چهارشنبه, 17 دی 1399 18:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا