خدمت به عشایر،خدمت به اقتصاد و توسعه کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان داراب با تاکید بر اینکه عشایر جمعیتی تولید کننده هستند افزود: خدمت به عشایر، خدمت به اقتصاد و توسعه مردم سراسر کشور است.

 
به گزارش راستین آنلاین اصغرفرودی در جلسه شورای عشایری داراب بیان داشت : با توجه به تغییر و نحوه زندگی عشایر نگهداری دام با مشکلات زیست محیطی به همراه است و نیاز مجتمع دامداری از جمله نیازهای عشایراین منطقه است. 
 
وی تصریح کرد: ساخت مجتمع دامداری شاهد افزایش تولید درآمد و اشتغال پایدار در مناطق عشایری خواهیم بودوبا استقبال عشایرو تلاش مسئولین امیدواریم در این طرح پیشرفت خوبی داشته و کمک شایانی به عشایر مولد شهرستان داراب باشد. 
 
فرماندار شهرستان داراب گفت: ساختن مدرسه از جمله کارهایی است که رضایت خداوند متعال را در پی دارد، و درصدد آن هستیم که با کمک اداره نوسازی و با همیاری خیرین نیک اندیش و اعتبارات شهرستان مدرسه عشایری را احداث نماییم تا جوانان عشایر بتوانند از این نعمت برخوردار و به مدارج بالاتری دست یابند.
وی اظهار داشت: عشایر در تمام برهه ها همواره پشتیبان کشور بوده آمد از این روحق عشایر است که از تمام خدمات بهره مند شوند در این راستا از ادارات متولی خواست تا پیگیر برق رسانی به عشایر علی آباد شوند تا آنان نیز از خدمات دولت استفاده کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
258 کلیک ها  جمعه, 12 دی 1399 10:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا