موفقیت پژوهشگران شرکت توزیع نیروی برق فارس برای ششمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فناوری

پژوهشگران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ششمین سال متوالی در جشنواره برترین های هفته پژوهش و فناوری استان موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شدند. 

 
به گزارش راستین آنلاین معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبرگفت: امسال هفته پژوهش با شعار"پژوهش و فناوری درخدمت جهش تولید"برگزار شد و از برترین های پژوهش و فناوری فارس تقدیر به عمل آمد. 
 
شاهرخ آزرم افزود: در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سال 99 که به صورت ویدئو کنفرانس، با حضور استاندار فارس و روسای دانشگاه های استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد از "سعید نژاد فرد جهرمی کارشناس طراحی و نظارت مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان خفر" به عنوان پژوهشگر برتر استان فارس تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 
 
وی یادآور شد: درطی روزهای هفته پژوهش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در کنار دانشگاه ها، صنایع و مراکز رشد و فناوری و سایر دستگاه های اجرایی استان دستاوردهای پژوهشی خود را با تهیه کلیپی در فضای مجازی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان نمایش داد. 
 
معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه به برخی از موفقیت های این شرکت در راستای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش اشاره کرد و گفت: وجود 26 پروژه تحقیقاتی اجرا شده و در دست اجرا، ترجمه و تالیف 5 جلد کتاب، تدوین و چاپ بیش از 270 مقاله طی 6 سال اخیر و تعامل نزدیک با دانشگاه های استان و مراکز پژوهشی از جمله فعالیت هایی هستند که شرکت توانسته است در بخش تحقیقات به آنها دست یابد.
 
 او در خاتمه یادآورشد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچنین موفق شده است طی سال های 97 و 98 در کنفرانس منطقه ای سیرد در بین تمامی شرکت های توزیع برق کشور با پذیرش بیش از 80 مقاله، مقام اول را به خود اختصاص داده وهمچنین طی 6 سال متوالی،مقام پژوهشگر برتر استان را کسب کند. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
522 کلیک ها  دوشنبه, 08 دی 1399 14:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا