رفع مشکلات انجام حفاری در خصوص اجرای شبکه آب و فاضلاب در سطح کلان شهر شیراز

به منظور هماهنگی و تعامل آبفا شیراز، معاونت راهنمایی و رانندگی وشهرداری، جلسه ای در خصوص اجرای شبکه آب و فاضلاب در سطح شهر شیراز برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین به منظور هماهنگی های لازم و اتخاذ تصمیم جهت رفع مشکلات انجام حفاری در خصوص اجرای شبکه آب و فاضلاب در سطح کلان شهر شیراز جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولین شهرداری روسای راهنمایی و رانندگی و مدیرعامل و جمعی ازمعاونین و مدیران آبفا شیراز در تالار زنده یاد نمازی شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز برگزار شد.
 
در این جلسه مسؤلین به مسائل و مشکلات مرتبط در خصوص اجرای شبکه آب و فاضلاب در سطح کلانشهر شیراز به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
 اسماعیل صالحی، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با قدردانی از تلاش ها و خدمات آبفا شیراز گفت:تعاملات در اخذ مجوز حفاری بیشتر شده که این تعاملات مفید و وسعت دید موجب شده همکاری بیشتر و مشکلات کمتری داشته باشیم.
 
همچنین مسعود طهماسبی، معاون حمل و نقل و ترافیک ابراز داشت: نسبت به عملکرد آبفا شیراز کمترین دغدغه را داشته ایم و شرکت آب و فاضلاب شیراز در صدر خدمات رسانی به مردم قرار گرفته است. 
 رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز نیز ضمن تاکید بر لزوم خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ، فراهم نمودن امکانات را ، حقوق شهروندان دانست و گفت :با تعاملات مثبتی که صورت می گیرد شیراز از جمله شهرهایی است که عملیات حفاری و اجرایی در آن با سهولت بیشتر انجام می شود. 
 
بهمن بهروزی با اشاره به همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی با آبفا شیراز افزود:برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهیم کرد. 
 
وی با اشاره به خط دوم آبرسانی به شیراز گفت: بزرگترین عملیات اجرایی آبرسانی شیراز همین خط دوم آبرسانی است که از دوکوهک تا مخزن معالی آباد اجرا می شود و ما در این پروژه از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد.
 
در این جلسه مشاور مدیر عامل آبفا شیراز با تاکید بر همکاری دستگاه های مرتبط اظهار داشت: برای اخذ مجوزها زمانبندی تعریف شود.
محسن اردکانی گفت: بمنظور تسریع در کار و هماهنگی بیشتر ، اجرای دستور العمل حفاری که به صورت عمومی در کشور ابلاغ شده مورد توافق طرفین و بعنوان شاخص جهت تعاملات و ملاک عمل قرار گیرد.
در این جلسه‌ توافقاتی در راستای مرتفع نمودن هر چه سریعتر جهت رفع مشکلات حفاری،ترافیک و راهنمایی و رانندگی در خصوص اجرای شبکه آب و فاضلاب در سطح کلان شهر شیراز صورت پذیرفت.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1297 کلیک ها  یکشنبه, 07 دی 1399 18:39
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا