• برای اولین بار :

تالیف بیش از 50 عنوان درسنامه در فارس

 برای اولین بار در کشور در ایام کرونا ویروس ۵۸ عنوان درسنامه دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در استان فارس تالیف شد.

به گزارش راستین آنلاین معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: ۵۸ درسنامه خود آموز دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش توسط سرگروه‌های آموزشی و دبیران مجرب استان جهت استفاده دانش آموزان تهیه شده است.

رسول قانونی گفت: هدف از تهیه این درسنامه‌ها ارتقا کیفیت یادگیری دانش آموزان خصوصا در مناطق کمتر برخوردار و محروم بوده است.

او بیان کرد: اطلس دسترسی دانش آموزان به انواع روش‌های آموزشی در سراسر استان تهیه شد و در سامانه ltms.medu.ir قابل مشاهده و گزارش گیری است.

قانونی با بیان اینکه از خرداد ماه با دستور مدیر کل آموزش و پرورش و همکاری تمامی مناطق و شهرستان تیم‌هایی برای تدوین درسنامه تشکیل شد، گفت: این درسنامه‌ها به صورت فایل قابل دسترس همه دانش آموزان است و برای دانش اموزان محروم از فضای مجازی به صورت نسخه چاپی عرضه خواهد شد.

قانونی با اشاره به اینکه تهیه درسنامه‌ها تلاش موثری برای اجرا و تحقق عدالت آموزشی بوده است، افزود: تلاش ما بر این بوده که همواره از بروز شکاف آموزشی جلوگیری کنیم و در این رابطه بازخورد‌های متفاوتی از دانش آموزان و معلمان در راستای اجرای موثرتر برنامه‌ها دریافت شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
290 کلیک ها  پنج شنبه, 04 دی 1399 15:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا