آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی شیراز بعد از دوماه تعطیلی 

  بعد از دو ماه وقفه در برگزاری نمایشگاه ها به دلیل وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، یازدهمین نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، آسانسور و بالابر به همراه هفدهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش عصر روز چهارشنبه مورخ ۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از صدور مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی در شهرهای با وضعیت نارنجی، زرد و سفید خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی مداوم تمام سطوح برگزار می گردد.
 
سید محمود موسوی گفت: همراه داشتن کارت ملی جهت ورود به سالن ها الزامی بوده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور سلامت تمام مراجعه کنندگان قبل از ورود به نمایشگاه از طریق استعلام از پایگاه داده علوم پزشکی پایش می‌شود تا از ورود مبتلایان در دوره نقاهت، قرنطینه و ناقل جلوگیری شود.
 
موسوی همچنین افزود استفاده مداوم از ماسک مناسب جهت بازدید از نمایشگاه ها الزامی بوده و در ورودی سالن ها با تب سنجی و استقرار دستگاه های ضدعفونی کننده اتوماتیک دست ها از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می شود.
 
وی گفت: این نمایشگاه با کاهش متراژ و تعداد شرکت کننده در جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور ۴۴ شرکت در سالن حافظ به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع برگزار میگردد و مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت تولید انواع مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، آسانسور، پله برقی، بالابر، تیرچه و فوم، لوله و اتصالات، حفاظ و نرده، دستگاه های تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، عایق‌های حرارتی و برودتی، دیگ های بخار و برج های خنک کننده و غیره در این رویداد حضور دارند. 
 
موسوی گفت ۶۱درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، یزد، اردبیل، اصفهان و مازندران می باشند که به مدت چهار روز بر به ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود می‌پردازند. 
 
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس با اعلام این موضوع که این رویداد ویژه بازدید متخصصین می باشد گفت: تولیدکنندگان، کارشناسان و فعالان مرتبط با حوزه صنعت ساختمان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز شنبه مورخ ۶ دی ماه ۱۳۹۹ همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
742 کلیک ها  چهارشنبه, 03 دی 1399 12:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا