ITMCاولین و بزرگترین تولید کننده سیستم های مخابراتی کشور /حل مشکلات حقوقی و قضایی کارخانجات مخابراتی ایران 

رئیس کل دادگستری استان فارس از کارخانجات مخابراتی ایران در راستای حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت بازدید کردند. 

به گزارش راستین آنلاین  حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی به همراه معاون قضایی و دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ضمن بازدید از شرکت تولیدی وخدماتی کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز ، به بررسی مشکلات و رفع موانع تولید این کارخاته پرداخت.
 
او در حاشیه دیدار از این کارخانه با اشاره به این که شرکت تولیدی، خدماتی کارخانجات مخابراتی ایران بنگاهی فنی و اقتصادی است که به تولید و تأمین تجهیزات نسل جدید مراکز تلفن پرظرفیت، سیستم های مخابراتی و الکترونیکی، تجهیزات جانبی و صنایع فلزی و همچنین مشارکت در طراحی سیستم های مخابراتی نسل جدید می پردازد گفت: طی این بازدید، نشستی با مدیرعامل این کارخانه برگزار شد و مشکلات حقوقی و قضایی این مجموعه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
 
نمانیده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه پس از بازدید میدانی و هدفمند از کارخانجات مخابراتی ایران، عمده مشکلات این کارخانجات از جمله مشکلات بانکی، بدهی به تأمین اجتماعی و برخی از نهادهای دولتی جهت پیگیری در دستور کار ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار گرفت، گفت: مقررشد طی نشستی با مدیران عامل بانک های طرف قرارداد جهت حل اختلافات و مشکلات بوجود آمده رایزنی شود.
 
وی در خصوص سایر مشکلات این شرکت نیز عنوان کرد: مدیران این واحد تولیدی و اقتصادی می تواند درخواست های خود را به دبیرخانه سیاست های اجرای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس ارائه کنند تا نسبت به پیگیری موانع و مشکلات آنان اقدام شود.
 
موسوی با اشاره به اینکه روند اجرای برنامه های دستگاه قضایی در مسیر کمک به جهش تولید است گفت: حمایت و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی بدون توقف از جمله برنامه های اصلی دستگاه قضایی استان فارس خواهد بود.
 
او در پایان گفت : در اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی ریاست معظم قوه قضائیه در سال جاری مشکلات 210 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل درکارگروه حمایت حقوقی و قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس حل شده و مشکلات تعداد 118 واحد تولیدی نیز بطور نسبی مرتفع گردیده است.
 
گفتنی است کارخانجات مخابراتی ایران ITMCاولین و بزرگترین تولید کننده سیستم های مخابراتی کشوردر این حوزه فنی است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
540 کلیک ها  سه شنبه, 02 دی 1399 17:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا