برگزاری بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی پیام رسان وحدت، همدلی و انسجام برای همگان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس سه‌شنبه دوم دی در جمع خبرنگاران گفت : برگزاری تجمع در سالروز شهادت شهید سلیمانی طبق آخرین دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع و اکثر برنامه‌ها صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 
 
 به گزارش راستین آنلاین سید احمد احمدی‌زاده با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مظهر تیزهوشی و معنویت و قهرمان شکست استکبار بود افزود : برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت این سردار بزرگ باید پیام رسان وحدت، همدلی و انسجام برای همگان باشد.
 
 
او با بیان اینکه شهید سلیمانی، قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است و باید همه دستگاه ها برای اجرای برنامه های راهبردی تعیین شده اقدامی کنند اضافه کرد : برنامه‌های سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید در شأن جهموری اسلامی و با محوریت فضاسازی‌های شهری، مجازی و رسانه‌ای همراه و برگزار شود.
 
همچنین احمدی‌زاده همچنین تاکید کرد :که بیانیه‌های مهم رهبری در دیدار با برگزار کنندگان مراسم شهید سلیمانی مبنی بر نقش محوری مردمی دربزرگداشت این روز، مدنظر قرار گیرد.
 
او ضمن اینکه خوشبختانه با مدد الهی شاهد کاهش آمار ابتلا به کرونا طی مدت گذشته در فارس بودیم گفت : امروز هم تعداد فوتی‌ها به ٩ نفر کاهش پیدا کرده است.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت :امیدواریم که با شرایط بهتری به استقبال برگزاری مراسم‌های سالروز شهادت شهید سلیمانی برویم.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
352 کلیک ها  سه شنبه, 02 دی 1399 13:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا