آزادی 110 زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی/برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها با همکاری سپاه

فرمانده سپاه فجر استان فارس در نشست خبری امروز با حضور خبرنگاران از آزادی ١١٠ زندانی جرائم غیرعمد از ندامتگاه‌های این استان به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها در دو بخش با همکاری سپاه خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی سه‌شنبه دوم دی در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در فارس، با اشاره به میزان بدهی این زندانیان گفت : مبلغ ٥ میلیارد و ٦٤٥ میلیون تومان برای آزادی آنان فراهم شده بوده است.
 
او با بیان اینکه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی برنامه‌های درون سازمانی برای جامعه پیش‌بینی شده تا ٢٢ بهمن اجرایی می‌شوند، اضافه کرد :عمده برنامه‌ها در فضای مجازی اجرایی می‌شود. 
 
همچنین سردار بوعلی از برگزاری جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها در دو بخش با همکاری سپاه خبر داد. 
 
او ضمن اینکه این جشنواره در قالب پویانمایی، نرم افزار، پوستر و فیلم کوتاه و با موضوعاتی چون “ما ملت امام حسینیم”، “ما ملت شهادتیم” در ۷ دی ماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد : پخش زنده آن در صدا و سیمای مرکز فارس نیز پیش‌بینی شده، که برای اجرای این برنامه حدود ٦٠ میلیون تومان جایزه پیش‌بینی شده است.
 
در ادامه بوعلی از استمرار کمک‌های مومنانه در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی هم خبر داد. 
 
فرمانده سپاه فجر فارس همچنین افزود : از ولادت حضرت زینب(س) تا شهادت این سردار دلها کمک‌های مومنانه با توزیع ۳۰ هزار بسته آغاز شده است.
 
 
به گفته بوعلی، جمع آوری امضای دیجیتال از طریق فضای مجازی به صورت ملی و با موضوعات «نه به مذاکره»، «خروج آمریکا از منطقه»، «مکتب سلیمانی» و «انتقام سخت» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.
 
او، برگزاری مسابقه مجازی با محوریت وصیت نامه شهید سلیمانی و با مشارکت سپاه وکمیته امداد و پیش‌بینی اهدای٣٠ میلیون تومان جایزه را از دیگر برنامه‌ها ذکر و عنوان کرد: در سطح دانش آموزی نیز برنامه‌ای تحت عنوان «چهره بیداری» با مشارکت ۲۵ هزار دانش آموز، ٢٥٠ مدرسه و ٧٥٠ مربی پیش‌بینی شده است.
 
گفتنی است فرمانده سپاه فجر فارس در پایان سخنان خود اجرای برنامه «یک کار خوب به عشق حاج قاسم» و امضای الکترونیکی انتقام سخت برای دانش آموزان، برگزاری محفل شعر مجازی و وبینار سبک زندگی سردار شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه شیراز ویژه دانشجویان، اجرای برنامه برای بیش از ٣ هزار خادم شهدا، غبارروبی قبور شهدا، قرائت دعای فرج، اجرای یادواره مجازی شهدا و سرکشی از خانواده جانبازان و شهدا را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
356 کلیک ها  سه شنبه, 02 دی 1399 11:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا