• فرمانده سپاه فجر فارس :

نقش ویژه جهادگران سلامت در جامعه

فرمانده سپاه فجر فارس عنوان کرد که جهاد گران عرصه سلامت در قالب قرارگاه شهید سلیمانی توانستند نقش ویژه ای در بهبود سلامت جامعه داشته باشند.

 
 سردار یدالله بوعلی یکشنبه ۳۰ آذر در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان نمازی شیراز بیان کرد: طرح قرارگاه شهید سلیمانی قبل از سایر نقاط کشور در استان فارس اجرایی شد و این قرارگاه توانست تجمیع کننده اقدامات تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باشد. 
 
او افزود: دستگاه‌های متولی در طرح قرارگاه شهید سلیمانی با همکاری یکدیگر توانستند اقدامات خوبی را در راستای افزایش سلامتی جامعه انجام دهند و در این طرح شاهد بودیم که هدایت دانشگاه علوم پزشکی توانست نقش مهمی در ردیابی بیماران داشته باشد. 
 
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: شناسایی و ردیابی بیماران از جمله اهدافی است که در طرح قرارگاه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است و تمام دستگاه‌های اجتماعی نیز در این طرح مشارکت داشته‌اند.
 
سردار بوعلی ادامه داد؛ در این طرح ٢٠١ تیم تخصصی با حضور ۶٠٣ نفر در قرارگاه شهید سلیمانی حضور دارند و اقدامات بهداشتی را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.تاکنون ٩٨۶ تیم مراقبتی با نزدیک به سه هزار نفر عضو نیز در این قرارگاه اقدمات مراقبتی را انجام داده‌اند.. 
 
او افزود: تیم‌های حمایتی نیز در قرارگاه شهید سلیمانی حضور دارند و ٧٩۵ تیم با عضویت ٢ هزار و ٣٨۵ نفر سازمان یافته و اقدامات حمایتی را ارائه کرده‌اند.البته بالغ بر ۵٣۴ تیم با عضویت دو هزار و١۴٠ نفر نیز در بخش نظارت بر واحدهای صنفی در این قرارگاه حضور داشتند.
 
به گفته سردار بوعلی در مجموع هشت هزار نفر در زمینه اقدمات حمایتی، نظارتی ، عملیاتی و امدادی در قرارگاه شهید سلیمانی به بیماران دارای کرونا ویروس خدمت رسانی کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
260 کلیک ها  یکشنبه, 30 آذر 1399 13:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا