دستگیری كلاهبردار اينترنتي در جهرم/ مردم از سایت های معتبر خرید کنند

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان "جهرم" گفت: فردی که با ترفند فروش عمده ورق هاي ام دي اف در فضای مجازی مبلغ یک میلیارد و 570 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ علي اصغر محمدپور  گفت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در فضاي مجازي او را فريب داده و از او كلاهبرداري كرده است، رسيدگي به موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.
 
وي اظهار داشت : شاكي مدعي بود در یکی از شبكه هاي اجتماعي با يك آگهي درزمینه فروش عمده ورق هاي ام دي اف مواجه و با فرد فروشنده تماس برقرار می‌کند كه از او مبلغ یک میلیارد و 570 میلیون ریال طلب می‌کند 
 
سرهنگ محمد پور ادامه داد: فرد شاكي نيز مبلغ درخواستي را به ‌حساب آن فرد واريز و پس از آن دیگر جواب تلفن های شاکی را نمی دهد.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم افزود: مأموران پليس فتا با بررسی‌های تخصصي در فضاي مجازي متهم را شناسايي و با هماهنگي قضايي در يك عمليات ضربتي وي را دستگير کردند.
 
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم خود اقرار و جهت سير مراحل قانونی تحويل مقام قضائي گرديد، افزود: شهروندان قبل از خريد اينترنتي و واريز وجه به‌ حساب فروشنده بايد اطلاعات كافي از سايت موردنظر،شخص فروشنده و جنس خریداری ‌شده به دست آورند و تا زماني كه آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمينان حاصل نکرده‌اند از پرداخت وجه خودداري کنند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
302 کلیک ها  چهارشنبه, 19 آذر 1399 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا