ارائه بیش از سه هزار خدمت عمرانی به مددجویان فارس

مدیر کل امداد فارس گفت: در 8 ماهه امسال 3304 خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، ارائه شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد بذرافشان از احداث، تکمیل و خرید هزار و 406 مورد خدمات در دست اقدام مربوط به تامین مسکن مددجویی تا پایان 8 ماهه امسال خبر داد .
 
او گفت: در مدت زمان مذکور مجموعا سه هزار و 76مورد خدمات مسکن مددجویی به افراد تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، که از این تعداد هزار و 670مورد نیز مربوط به تعمیرات مسکن مددجویی است.
 
بذرافشان افزود: در سال جاری برای 216 خانوار نیازمند زمین از طریق ادارات ذی ربط همچون شرکت عمران صدرا، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و خیران و نیکوکاران استان تامین و واگذار شده است.
 
وی با اشاره به اهمیت تامین مسکن ایتام در ادامه اضافه کرد: در سال جاری و در طرح ویژه احداث مسکن ایتام با مشارکت بنیاد مسکن و صندوق توسعه ملی احداث 80 واحد مسکن ایتام در استان در دست اقدام است که سهم مشارکت استان در اجرای این طرح در کشور مقام اول را دارد.
 
مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه در 8 ماهه امسال 3304 خدمت عمرانی برای مددجویان تحت حمایت استان انجام شده است، یادآور شد: برای ارائه خدمات مذکور، 399 میلیارد و 686 میلیون ریال اعتبار هزینه است که 124 میلیارد و 676 میلیون ریال آن از منابع کمک های مردمی و مابقی از منابع دولتی، تسهیلات صندوق امداد ولایت و ... بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
263 کلیک ها  چهارشنبه, 19 آذر 1399 11:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا