آغاز عملیات ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی لامرد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد از ساخت ۱۰ خانه برای مددجویان تحت پوشش خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین معصومه کاظم زاده با اعلام این خبر گفت: عملیات ساخت ۹ واحد مسکونی برای خانوادههای دارای افراد معلولیت و یک واحد مسکونی برای زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی لامرد آغاز شد که ۵ خانه در بخش چاهورز، ۴ خانه در بخش علامرودشت و یک خانه در بخش مرکزی لامرد قرار دارد.
 
رئیس بهزیستی لامرد با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه «سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)» جهت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: تعدادی از این مددجویان بهزیستی لامرد در منزل فرسوده، قدیمی و ناایمن سکونت داشتند که قابل زندگی نبود و دیگر مددجویان نیز مستاجر بوده که به زودی صاحب خانه ایمن و مقاوم خواهند شد. 
 
وی افزود: متراژ واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای افراد معلول حدود ۶۰ مترمربع و برای زنان سرپرست خانوار حدود ۵۰ مترمربع است که ۷۵ درصد هزینه ساخت هر مترمربع توسط سازمان بهزیستی کشور و در قالب کمک بلاعوض از محل اعتبارات هدفمندسازی یارانه ها و دیگر منابع اعتباری بهزیستی و ۲۵ درصد باقیمانده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تامین می شود.
 
کاظم زاده اضافه کرد: بهزیستی لامرد در اجرای تفاهم نامه بهزیستی کشور با دو نهاد دیگر(بنیاد مسکن و قرار سازندگی خاتم الانبیاء (ص))، توانست بیشترین آمار جهت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در استان فارس را به خود اختصاص دهد.
 
وی ادامه داد: صفر تا صد کار طراحی تا ساخت کامل این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود و مددجو مسئولیتی در روند ساخت برعهده ندارد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
416 کلیک ها  دوشنبه, 17 آذر 1399 14:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا