تبدیل ساختمان قدیمی بانک ملی شیراز به موزه

​استاندار فارس از نظر موافق مدیرعامل بانک ملی برای الحاق ساختمان قدیمی این بانک به مجموعه زندیه در شهر شیراز خبر داد.

 
به‌گزارش راستین آنلاین عنایت‌الله رحیمی در دیدار با رئیس شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، اظهار کرد: منطقه ویژه گردشگری سلامت شیراز از مباحث مطرح‌شده در دیدار استاندار فارس و مرتضی بانک بود که مقرر شد در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد و در تصویب طرح جامع این منطقه نیز تسریع لازم انجام شود.
 
استاندار فارس ادامه داد: الحاق فرودگاه به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، توسعه فعالیت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و جهرم و رفع مشکلات آن‌ها، تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به منطقه ویژه به‌منظور توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری استان از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
اوهمچنین در دیدار با محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: بانک ملی قدیمی شیراز در کنار ارگ کریم‌خانی است و برای پیوستن این بنا به مجموعه زندیه باید اقدامات لازم به سرعت انجام شود.
 
استاندار فارس همچنین پیشنهاد تبدیل ساختمان قدیمی بانک ملی شیراز به موزه را مطرح کرد که مورد استقبال مدیرعامل این بانک قرار گرفت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
822 کلیک ها  دوشنبه, 17 آذر 1399 11:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا