کشف بیش از 400 كيلو تریاک در فارس

فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش مأموران پليس امنيت اقتصادي استان، 494 کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون تانكردار کشف شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار رهام‌بخش حبیبی  اظهار داشت: مأموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، از تردد یک کامیون تانکردار حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی منتهي به شيراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: با تلاش مأموران انتظامی و ایست و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه در بازرسی از این كاميون، 494 کیلو تریاک كه به صورت حرفه‌اي در قسمت‌هاي مختلف خودرو جاسازي شده بود کشف شد، گفت: در این راستا يك نفر قاچاقچی حرفه‌اي دستگیر و روانه زندان شد.
 
سردار "حبیبی" با اشاره به کشفیات مواد مخدر، گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون، 38 تن و 552 كيلو انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش 7 درصدی رو به رو بوده است.
 
او تصريح كرد: در این راستا 920 دستگاه وسايط نقليه توقیف و  8 هزار متهم شامل قاچاقچي، حمل كننده، توزيع كننده، خرده فروش، معتاد، اسكورت و ... دستگیر شده‌اند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
326 کلیک ها  سه شنبه, 11 آذر 1399 14:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا