تقدیر از فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون در دوران کرونا / تغسیل بیش از 900 نفر

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس عصر امروز با حضور در دارالرحمه شیراز، ضمن سرکشی از فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون تغسیل اموات کرونایی از آنان نیز قدردانی کرد.


به گزارش راستین آنلاین در این دیدار که با حضور جانشین و کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس صورت گرفت، سروان پاسدار محمدعلی جاویدی  ضمن عرض خدا قوت و تشکر فراوان از طلاب جهادی عرصه تغسیل که تاکنون بیش از 900 نفر از اموات توسط این عزیزان غسل داده شده اند، اظهار داشت: روحانیت در این برهه همانند دیگر عرصه ها از جمله 8 سال دفاع مقدس، دفاع از حرم، حضور جهادی در مناطق زلزله زده و سیل زده پای کار انقلاب اسلامی و مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ایستاده اند.

او در ادامه اضافه کرد: طلاب و روحانیون بسیجی سراسر استان از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا در صحنه های مختلف از جمله ضدعفونی اماکن و معابر کارگاه های تولیدماسک برپایی ایستگاه های امر به معروف و توزیع ماسک و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان در خصوص کمک های مومنانه، خدمت در بیمارستان ها و همکاری با کادر درمان و همچنین در زمینه تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی حضور ایثارگرانه و فعالانه داشته اند، انشاء الله این روند تا کنترل و نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت. 

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس آمادگی همکاری با تمامی ارگان ها و نهادها را جهت مهار این ویروس را دارد.

او بر لزوم امتداد این خدمات خداپسندانه و جهادی تا شکست و نابودی این بیماری منحوس تأکید کرد و افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت استان از دیگر روحانیون جهت حضور هرچه بیش تر درخواست همکاری و سازماندهی در گروه های جهادی را داریم.

جاویدی همچنین بر اخلاص در عمل و تداوم این خدمات ایثارگرانه، خطاب به جهادگران سلامت، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون جهادی در این عرصه با نیت‌های خالص در این مسیر گام بردارند که حقیقتا اگر غیر از این بود تا کنون اینچنین خالصانه بدون چشم داشت مشغول نبودند، فعالیت های خالصانه نیز موجب این می شود که خداوند متعال سرچشمه‌های علم و دانش را بر قلب و زبان جاری کند.

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
763 کلیک ها  دوشنبه, 10 آذر 1399 18:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

1 نظر

  • حسین نظری سه شنبه, 11 آذر 1399 21:44 ارسال شده توسط حسین نظری

    درود بر پاسداران که همیشه قوت قلب ایران و جهان اسلامند
    همیشه جاهایی هستند که هیچکس نیست
    انقلابی نابند
    خدا حفظشون کنه

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا