تداوم بازرسی و نظارت بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در شیراز

 بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در شهرستان شیراز ادامه دارد. 

 
به گزارش راستین آنلاین رئیس کمیته نظارت و بازرسی ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز با اشاره به تشکیل تیم های ۱۲ گانه گشت مشترک بازرسی با حضور نمایندگان دستگاههای نظارتی شهرستان در راستای نظارت بر روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها عنوان کرد: پیرو دستور فرماندار شیراز مبنی بر نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و شروع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها از اول آذرماه، تیم های بازرسی بصورت مداوم و در دو شیفت صبح و عصر در سطح مناطق ۱۱ گانه شیراز و شهر صدرا، عملکرد صنوف شهرستان شيراز را رصد می کنند. 
 
فیروزی افزود: در سومین روز از آغاز اجرای این طرح، تیم های بازرسی متشکل از نمایندگان بهداشت، اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، اماکن و نیروی انتظامی با نظارت و همراهی بازرسان فرمانداری شیراز، از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید و با واحدهای متخلف با قاطعیت برخورد کردند. 
 
مسول کمیته نظارت و بازرسی ستاد کرونای شهرستان شیراز ضمن اشاره به جدیت نظارت بر اجرای صحیح طرح محدودیت کرونایی که شامل تعطیلی دوهفته ای اصناف در گروه های ۲، ۳ و ۴ است، افزود: گزارش های بازرسی از اصناف، در راستای برخورد با واحدهای متخلف، به فرمانداری و مراجع ذی صلاح ارسال می گردد.
 
وی خاطر نشان کرد: در سومین روز از اجرای طرح، شاهد همکاری و احساس مسئولیت اصناف شیراز بودیم که با تعطیلی واحدهای تجاری خود در قطع زنجیره انتقال کرونا و اجرای صحیح محدودیت های هوشمند، همکاری خود را نشان دادند كه جاي تقدير و تشكر دارد. 
 
فیروزی ضمن تشكراز زحمات گروه بازرسي و دستگاه هاي مرتبط در ادامه یادآور شد بازرسی ها تا مدت زمان اجرای طرح که ۲ هفته پیش بینی شده است با قدرت ادامه دارد و امیدوار هستیم با همکاری اصناف و همراهی مردم شریف شیراز در اجرای این طرح شاهد کاهش میزان سرایت بیماری و نیز آمار مرگ و میر همشهریان، خانواده و عزیزان خود باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
334 کلیک ها  سه شنبه, 04 آذر 1399 17:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا