برخورد با متخلفان عرضه سموم کشاورزی غیر مجاز در کازرون

 با متخلفان عرضه سموم کشاورزی غیرمجاز در کازرون برخورد شد. 

به گزارش راستین آنلاین کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: 26 واحد سم‌فروشی مجاز و دارای پروانه از نظام مهندسی و کشاورزی در این شهرستان فعال می‌باشد.
 
 فرشته بهادران اظهار داشت: به منظور سازماندهی فروشگاه های سم در سطح شهرستان، طرح نظارت به طور ویژه و مستمر با هدف نظارت و کنترل تخلفات احتمالی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.
 
او با بیان اینکه تمام سموم قابل عرضه در بخش کشاورزی باید در سامانه مانیتورینگ سموم ثبت شوند و تأیید از وزارت جهاد کشاورزی و مراجع قانونی داشته باشند، اظهار کرد: مراکز عرضه سموم کشاورزی باید مسؤول فنی داشته باشد تا با تأیید مسئول فنی سم برای محصولات کشاورزی تجویز شود.
 
بهادران به فروشندگان غیر مجاز توصیه کرد در اسرع وقت نسبت به دریافت پروانه از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اقدام کنند، در غیر اینصورت فروشگاه آنها پلمب شده و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
 
کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: کشاورزان و باغداران ابتدا نسخه لازم را با راهنمایی و توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی و کلینیک های گیاهپزشکی تهیه و سپس نسبت به خرید سم از فروشگاه های مجاز اقدام کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
333 کلیک ها  دوشنبه, 26 آبان 1399 13:30
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا