اعلام فراخوان جمع‌آوری خاطره‌نویسی از ماندگارترین حماسه‌های مدافعان سلامت

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از اعلام فراخوان مسابقه خاطره‌نویسی از ماندگارترین حماسه‌های مدافع سلامت در این استان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مجید میكائیلی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، 25 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی از ماندگارترین حماسه‌های مدافعان سلامت در این استان خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوع دلنوشته‌هایی از بیماری كرونا به سفیران و شهیدان سلامت برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینكه شركت عموم مردم در هر رده سنی در این مسابقه آزاد است، افزود: علاقه‌مندان تا 24 آذرماه‌ سال جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال كنند.
 
میكائیلی اظهار كرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره واتس آپ 09363715570 و یا فكس 07132271820 و یا به آدرس سازمان بسیج هنرمندان فارس واقع در شیراز، خیابان ساحلی غربی، نبش كوچه 2 با كدپستی 7143695955 ارسال كنند.
 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در پایان یادآور شد: در پایان این مسابقه و انجام داوری‌ها به 41 اثر برتر مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
525 کلیک ها  یکشنبه, 25 آبان 1399 13:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا