انتقال معتادان متجاهر شیراز در مسیل های پرخطرسیل به مراکز بهزیستی

هدایت معتادین متجاهر از مسیل های پرخطر رودخانه خشک و انتقال به مراکز ( dic ) بهزیستی توسط عوامل واحد گشت فوریت های اجتماعی اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری از آغاز بارندگی امسال شروع شده و تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.

 
 به گزارش راستین آنلاین یوسف آفرینی رییس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری گفت: بر اساس مذاکره و توافقی که با مدیرکل بهزیستی استان انجام گرفته معتادین متجاهر که در مسیل سیل آب هستند توسط بخش فوریت های اجتماعی اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی به مراکز حمایتی بهزیستی هدایت خواهند شد تا از خطر مواجه با سیل آب در امان بمانند.
 
آفرینی ادامه داد: طی چند روز گذشته تلاش بی وقفه همکاران فوریت های اجتماعی اداره که بی شک از زحمت کشترین نیروهای شهرداری هستند موجب کاهش چشمگیر حضور معتادین در رودخانه و مسیل های آب شده است، اما قطعا در ادامه فصل بارش همدلی و هم افزایی سایر دستگاه های مسئول ضروری خواهد بود تا مخاطرات پیش رو را به حداقل ممکن برسانیم. 
 
رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری با اشاره به اعتبارات بودجه ای در این زمینه بیان کرد: امیدواریم تا با تخصیص بودجه ای متناسب با تعداد بالای معتادین متجاهر در شیراز و همکاری تمامی دستگاه ها و ادارات مربوط به امر درمان اعتیاد بتوان تمامی این افراد را در مراکز درمانی بهزیستی و کمپ های ترک اعتیاد ساماندهی کرد.
 
او در پایان، تشریح کرد: برای درمان معتادان 44 کمپ خصوصی ترک اعتیاد ماده ۱۵ و یک مرکز درمانی دولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی در شهرستان شیراز مشغول به فعالیت هستند. به شرط آنکه بودجه نگهداری این افراد توسط شورای هماهنگی مواد مخدر و کمک دیگر دستگاه های حمایتی و مربوط به حوزه درمان اعتیاد فراهم شود این مراکز آمادگی پذیرش تمامی معتادان را دارا هستند .
 
همچنین اگر ادارات و سازمان ها با هم همکاری کنند زمستان امسال را به خوبی سپری خواهیم کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
540 کلیک ها  جمعه, 23 آبان 1399 17:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا