سامانه 2021 پاسخگوی سوالات مخابراتی مردم است

راستین آنلاین :سامانه ۲۰۲۱ پاسخگوی سوالات مخابراتی مردم استان است. 

 
مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن اعلام خبر افزود : سامانه پاسخگوی ۲۰۲۱ یک سامانه جامع و فعال در سراسر کشور است، که مشتریان عزیز جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین دریافت پاسخ های کارشناسی می توانند با آن تماس حاصل کنند.
 
ایزدی اضافه کرد : این سامانه در مخابرات منطقه فارس دارای گزینه های ۱ تماس با کارشناسان حوزه رفع خرابی تلفن ثابت؛ ۲ تماس با کارشناسان امور مشترکین تلفن ثابت؛ ۳ تماس با کارشناسان ابونمان تلفن ثابت؛ ۴ تماس با کارشناسان تلفن همراه؛ 5 تماس با کارشناسان اداره روابط عمومی؛ ۶ تماس با کارشناسان اداره بازرسی و ثبت شکایات؛ ۷ تماس با کارشناسان اداره حراست و ۸ سایر خدمات است، که مردم شریف استان ضمن تماس با این سامانه می توانند سوالات خود را از حوزه مربوطه بپرسند.
 
او تصریح کرد : شایان ذکراست، این سامانه در ایام غیر تعطیل توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده می شود و در روزهای تعطیل صدای مشترکین ضبط شده و در اولین روزکاری پس از آن به مسائل آنها پرداخته خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
12038 کلیک ها  یکشنبه, 15 تیر 1399 12:16
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

9 نظرها

  • ابراهیمی شنبه, 29 بهمن 1401 11:45 ارسال شده توسط ابراهیمی

    سلام چندین ماه است منطقه 11 دایم کابل ها دزدیده میشود و دوباره بعد دوماه وصل کردن این اتفاق تکرار میشود علی رغم تماس حراست و 2020 جهت پیگیری چه فایده که مشکل ما همچنان باقي است چرا باید ماه دو ماه تلفن نداشته باشیم و بعد وصل به یک ماهذنشده کابل خا ربوده شود ؟؟؟⯑⯑⯑⯑⯑

    گزارش
  • فریدون کذمی دوشنبه, 17 بهمن 1401 12:41 ارسال شده توسط فریدون کذمی

    سلام وقببان بخیر بنده دارای تلفن ثابت 03152472062 میباشم که درتاریخ 29/07/1399 درخواست قطع دوطرفه نمودم که انجام شد وقراربود فقظ آبونمان پرداخت مینمودم اما چند ماه است علاوه برآبونمان ماهیانه مبلغ یکصد ریال بابت جداقل مصرف برایم قبض صادر میگردد خواهمندم راهنمایی بفرمایید باتوجه به قطع دوطرفه تلفن ، دلیل وجود مبلغ فوق درقبض تلفن اینجانب چیست

    گزارش
  • سارا دوشنبه, 06 دی 1400 15:50 ارسال شده توسط سارا

    سلام روزتون بخیر ببخشید من درخواست تلفن ثابت میدم از طریق سامانه مخابرات هم به نام خودم هم به نام همسرم امتحان کردم بعد از دو روز درخواستم رد میشه علت چیه؟

    گزارش
  • محمدی سه شنبه, 16 آذر 1400 13:08 ارسال شده توسط محمدی

    سلام وقت بخیر. یه سوال داشتم . پیش شماره 28422 مربوط به کدوم منطقه تهران است. چون پیش شماره های با 2 شروع میشوند مربوط به مناطق 1 الی 3 میباشد. خواستم بدونم این پیش شماره که جدید میباشد مربوط به کدوم مرکز مخابراتی تهران و منطقه میباشد.

    گزارش
  • ا-م چهارشنبه, 19 خرداد 1400 21:01 ارسال شده توسط ا-م

    با سلام و تشکر بابت پیگیری ونصب کابل مجدد منطقه فرگاز کوچه23-سلامتی و موفقیت روزافزون را از خداوند برای شما خواستارم

    گزارش
  • ا-م چهارشنبه, 19 خرداد 1400 20:02 ارسال شده توسط ا-م

    با سلام وتشکر بابت رفع مشکل پیش آمده (موضوع:سرقت کابل تلفن منطقه فرگاز کوچه23)

    گزارش
  • مهدی شایگان شنبه, 15 خرداد 1400 20:42 ارسال شده توسط مهدی شایگان

    سلام ببخشید می خواهم خط بخرم اینترنتی ولی کد تایید ارسال نمیشه

    گزارش
  • ا-م یکشنبه, 09 خرداد 1400 11:39 ارسال شده توسط ا-م

    کابل مخابرات محل رو دزدیدند-زنگ زدم مخابرات میگن کابل بخر تا بیام وصل کنم همراه با اجرت -شما اگه میخواستین کار مردم رو راه بندازین تلفن جواب میدادین-اگه اقدام نشد مطمین باشید با مقام بالا تماس خواهم گرفت.(آخر فرگاز -انتهای کوچه 23)

    گزارش
  • امیر کنعانی سه شنبه, 05 اسفند 1399 14:35 ارسال شده توسط امیر کنعانی

    کابل خط تلفن شماره 65413974 را در محوطه بیرون از ساختمان درده اند لطفا رسیدگی بفرمایید. 66047048

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا