ابتکار نانوای شیرازی برای رفاه حال مشتریان+عکس

راستین آنلاین – نانوایی پارسیان ،با تهیه تعدادی صندلی «مشتریان خود را ازایستادن های طولانی درصف نان نجات داده است!»

این جمله را یکی ازکارگران این نانوایی عنوان می کند و می گوید: «صاحب این نانوایی که بیشتر به یک کارگاه تولید نان شبیه است ، یک استاد دانشگاه است.»

او می افزاید:ما در این نانوایی دو نوع نوع لواش و سنگگ تولید می کنیم که با خرید یک دستگاه جدید در بخش نان لواش،تهیه این نان نزدیک به صددرصد مکانیزه شده است.

این کارگرنانوایی ادامه می دهد:با آمدن این دستگاه گرچه کیفیت پخت نان افزایش یافته دور ریز آن نزدیک صفر شده اما دو کارگر از کار بیکار شدند.

او در خصوص ایده و خلاقیت های مدیرنانوایی پارسیان می گوید:دراین نانوایی سیستم نوبت دهی مکانیزه نیز وجود داردکه براساس آن مشتری با دریافت یک قبض نوبت می گیرد و بدون اینکه لازم باشددرصف بایستتد،پس از اعلام نوبت او توسط نمایشگر برای دریافت نان خود به مقابل (پاچال) می آید.

به گفته وی این سیستم به چوبی که شاطر خمیر را روی آن پهن می کندمتصل است و بارهربارورود این چوب به داخل تنوردرسیستم حسابداری این ورودو خروج ثبت می شود،اما به دلیل اینکه برای کارکردن با آن یک کارگرنیاز است فعلا راه اندازی نشده است.

rastinonline

انتهای پیام /  101
1990 کلیک ها  شنبه, 03 مهر 1395 06:13
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا